~* ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ : free counters

Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

Αρφαρά Μεσσηνίας Η Εφημερίδα μας 
Στο αγιάζι της Ενημέρωσης 
Κυριακή 07 Ιουνίου 2020 .-
~

**Αρχιερατική Θ.Λ . ΑΠΌ Πάτρα 07-06-2020 Της Πεντηκοστής 1  :  https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas/videos/10218617156473586/ .- 
** Αρχιερατική Θ.Λ . ΑΠΌ Πάτρα 07-06-2020 Της Πεντηκοστής 2 :    https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas/videos/10218617475881571/  ,.-
** Αρχιερατική Θ.Λ . ΑΠΌ Πάτρα 07-06-2020 Της Πεντηκοστής 3 :  https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas/videos/10218617828970398/ .- 
**
~ Άγιος Κωνσταντίνος Αρφαρων παραμονή Αγίας Τριάδας 07-06-2020 Κυριακή  : https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas/videos/10218618800234679/  .-
~  Αρτοκλασία παραμονή Αγιο Πνεύματος ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ 07-06-2020 στον Αγιο Κωνσταντίνο Αρφαρων : https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas/videos/10218618729952922/  .-    
~ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ παραμονή στον Αγιο Κωνσταντίνο Αρφαρων 07-06-2020 : https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas/videos/10218618677551612/  .-
~ Κυριακή 07-06-2020 Αγιο Κωνσταντίνο παραμονή Αγίας Τριάδας :  https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas/videos/10218618503707266/  .-
~ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ στον Αγιο Κωνσταντίνο Αρφαρων 07-06-2020 : https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas/videos/10218618429785418/  .-

 ~  Ο  ΜΟΥΚΟΣ ο  γάτος  06-06-2020  : https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas/videos/10218618429785418/  .-
~ Μούκος ο ξαπλαντέρης γάτος  : https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas/videos/10218605263616272/  .-                                 



~**  Κυριακή της Πεντησκοστής – Γιορτή σήμερα 7 Ιουνίου
~  Η Εκκλησία μας σήμερα, 7 Ιουνίου, εορτάζει την
Μετά την Ανάληψη του Κυρίου στους ουρανούς, οι Απόστολοι και οι υπόλοιποι μαθητές του, καθώς και οι γυναίκες που από την αρχή τον είχαν ακολουθήσει, η Παναγία Παρθένος Μαρία η Μητέρα του, περίπου 120 άτομα, γύρισαν στο όρος των Ελαιών στην Ιερουσαλήμ και, μπαίνοντας στο υπερώο, δηλαδή στον πάνω όροφο του σπιτιού εκεί, περίμεναν με προσευχή την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, σύμφωνα με την υπόσχεση του Σωτήρα Χριστού. Στο μεταξύ εκεί, εξέλεξαν και τον Ματθία και τον συναρίθμησαν με τους ένδεκα Αποστόλους. Τότε αυτοί πληρωθέντες από το Πνεύμα το Άγιο, άρχισαν να κηρύττουν και να καλούν τους ανθρώπους να βαπτισθούν και να λάβουν κι αυτοί την χάρη του Αγίου Πνεύματος. Ό,τι είχαν ακούσει και ζήσει κοντά στο Χριστό και δεν το είχαν τότε κατανοήσει, τώρα εν Αγίω Πνεύματι το γνώρισαν και το επαγγέλλονται στο λαό. Τώρα γνωρίζουν ποια είναι η προοπτική της καινής ζωής και που πρέπει να οδηγήσουν το λαό, γι’ αυτό και τους πρώτους τρεις χιλιάδες που βαπτίστηκαν, τους οδηγούν στο Δείπνο της Ζωής, την Τράπεζα της Θείας Ευχαριστίας, όπου στο εξής θα βρίσκεται συναγμένη η Εκκλησία ως σώμα Χριστού, θα τρέφεται με το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου και θα συμμετέχει έτσι στην αιώνια ζωή της Βασιλείας του Θεού. Με την Πεντηκοστή δεν γεννήθηκε η Εκκλησία ως απλός θεσμός, αλλά ως συνεχής παρουσία της χάριτος του Αγίου Πνεύματος, και γι’ αυτό η Πεντηκοστή δεν είναι ένα γεγονός που συνέβη μια φορά κάποτε, αλλά είναι η ζωή της Εκκλησίας, ως αδιάκοπη κοινωνία του Αγίου Πνεύματος. Η Πεντηκοστή, αποτελεί τη γενέθλια ημέρα της Εκκλησίας. – ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ : Ζηναΐς, Ζηναΐδα, Παναγής, Πανάγος, Σεβαστιανή, Σεβαστίνα, Σεβαστιάνα, Σεβαστή, Σέβη, Σεβούλα, Σεβαστούλα Ἀπολυτίκιον (Κατέβασμα)  Ήχος πλ. δ’.  Εὐλογητὸς εἶ Χριστὲ ὁ Θεὸς ἡμῶν, ὁ πανσόφους, τοὺς ἁλιεῖς ἀναδείξας, καταπέμψας αὐτοῖς τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, καὶ δι’ αὐτῶν, τὴν οἰκουμένην σαγηνεύσας· φιλάνθρωπε, δόξα σοι.  https://youtu.be/GqgjEw8WmMw  .-
~** Προσευχή του αμαρτωλού: “Θεέ μου, Λυπήσου με”
Του Αγίου Μακαρίου
Θεέ μου, Λυπήσου με τον
, που δεν έκανα κανένα καλό μπροστά Σου.  Γλύτωσέ με από τον πονηρό και αξίωσέ με ακατάκριτα ν’ανοίγω το ανάξιο στόμα μου και ν’ανυμνώ το Πανάγιο όνομά Σου, του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Συγχώρησέ μου, Κύριε, κάθε της καρδιάς μου άτοπη επιθυμία, συ που ξέρεις καλά τις καρδιές των ανθρώπων. Συγχώρησέ με που έρχομαι ανάξια κοντά Σου, γιατί σε πόθησα και σε ποθώ. Συγχώρησέ με τον αμαρτωλό, τον πονηρό, τον ψεύτη, τον ανυπόμονο, τον λιγόψυχο, τον αμελή στις θείες εντολές Σου, εμένα που αμάρτησα στη γη και στη θάλασσα και σε κάθε τόπο. Μπροστά στα αλάθητα μάτια Σου δεν έπαψα να εργάζομαι το πονηρό γιατί ο πονηρός δεν έπαψε να με μπλέκει στα δίχτυα του με γαστριμαργίες και ηδονές και πονηρές επιθυμίες, με δόλους και κενοδοξίες και βλαστημίες. Αλλά συ, Κύριε, που είσαι ο μόνος ελεήμων και πανάγαθος, βοήθησέ με και σώσε με όπως έσωσες τον άσωτο, τον τελώνη, την πόρνη και τον ληστή. Ναι, φιλάνθρωπε Δέσποτα, μη με αποστραφείς τον αμαρτωλό και αχρείο, με τις πρεσβείες της Παναγίας Δέσποινας, και όλων των αγίων, γιατί είσαι ευλογητός στους αιώνες των αιώνων.  Αμήν.
~** Οι απροετοίμαστοι κληρικοί που εμποδίστηκαν από τον Θεό και δε λειτούργησαν
Κάποτε, στην σπηλιά του Αγίου Αθανασίου ήταν ένας Γέροντας με δύο υποτακτικούς. Ο ένας ήταν Ιερομόναχος και ο άλλος
. Μια μέρα, λοιπόν, πήγαν οι υποτακτικοί του σ΄ ένα εξωκκλήσι, για να λειτουργήσουν.  Ο Ιερεύς όμως φθονούσε πολύ τον Διάκονο, γιατί τον ζήλευε, επειδή ο Διάκονος ήταν πιο έξυπνος και επιτήδειος φυσικά σε όλα. αλλά και ο Διάκονος δεν βοηθούσε με τον εγωιστικό του τρόπο. Ο Ιερεύς είχε προετοιμασθεί μεν εξωτερικά, διαβάζοντας την Θεία Μετάληψη και κάνοντας όλα τα σχετικά τυπικά, δυστυχώς όμως, το κυριότερο, την εσωτερική προετοιμασία, δεν το έκανε : το να εξομολογηθεί ταπεινά, για να διώξει τον φθόνο και την ζήλεια απ΄ την καρδιά του, τα οποία δεν φεύγουν με το να αλλάξουμε τα ρούχα μας και να λούσουμε το κεφάλι. Έτσι, λοιπόν, με τη εξωτερική αυτή προετοιμασία προχώρησε στο φοβερό Θυσιαστήριο, για να λειτουργήσει. Μόλις άρχισε να προσκομίζει, τι συνέβη όμως ; Ακούστηκε ξαφνικά ένας μεγάλος κρότος, είδε να φεύγει το Άγιο Δισκάριο από την Προσκομιδή και να εξαφανίζεται! Επόμενο ήταν να μη μπορέσουν πια να λειτουργήσουν. Εάν δεν τους εμπόδιζε ο Καλός με αυτόν τον τρόπο, και λειτουργούσε ο Ιερεύς με την ψυχική κατάσταση στην οποία βρισκόταν, μου λέει ο λογισμός μου ότι θα πάθαινε μεγάλο κακό. Αυτή τη γνώμη είχε και ο Παπα – Βαρλαάμ της Βίγλας, ο οποίος και μου διηγήθηκε το περιστατικό αυτό. * ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, ΑΓΙΟΡΕΙΤΑΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΑ, ΕΚΔΟΣΙΣ ΙΕΡΟΥ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ, ΣΟΥΡΩΤΗ 1995, σελ. 98.
~**  Τι είναι η Παλαιά Διαθήκη – Ιερά Ιστορία
π. Δημητρίου Μπόκου Λένε μερικοί: Τί μας ενδιαφέρει η εβραϊκή μυθολογία; Δεν έχουμε δική μας ιστορία και μυθολογία και μάλιστα πολύ ανώτερη από την εβραϊκή;   Όλα τα γεγονότα του σχεδίου της Θείας Οικονομίας, οι παρεμβάσεις δηλαδή του Θεού για την αναδημιουργία και σωτηρία του ανθρώπου και του κόσμου, πραγματοποιούνται εν τόπω και χρόνω. Λαμβάνουν χώρα μέσα στην ανθρώπινη ιστορία. Η είναι «της σωτηρίας ημών η προκήρυξις». Εμφανίζει μεθοδικά τη σταδιακή φανέρωση «του απ’ αιώνος μυστηρίου» του Θεού. Καταγράφει διαχρονικά την ιερά ιστορία, δηλαδή την απ’ αρχής κόσμου βαθμιαία αποκάλυψη του Θεού και όλων των επί μέρους ενεργειών του κατά την διά μέσου των αιώνων εξέλιξη του σχεδίου της Θείας Οικονομίας. Η Παλαιά Διαθήκη δηλαδή, χωρίς να είναι βιβλίο ιστορίας, παραθέτει όσα ιστορικά δεδομένα αποτελούν τον περίγυρο των γεγονότων της Θείας Οικονομίας. Ενδιαφέρεται για τις συγκεκριμένες χρονικές στιγμές μέσα στην πανανθρώπινη ιστορία, στις οποίες εγκιβωτίσθηκαν τα θεία γεγονότα. Είναι τεράστιο λάθος να νομίζει κανείς ότι η Παλαιά Διαθήκη είναι η ιστορία ή η μυθολογία ενός λαού, εν προκειμένω του Ισραηλιτικού, και ότι δεν ενδιαφέρει συνεπώς τους άλλους λαούς. Όντως η Παλαιά Διαθήκη δεν είναι η λεπτομερής ιστορία ενός λαού. Σκοπός της είναι να προσδιορίζει μόνο το απαραίτητο ιστορικό πλαίσιο (χρόνος, τόπος, πρόσωπα, γεγονότα), εντός του οποίου κάθε φορά λαμβάνουν χώρα οι παρεμβάσεις του Θεού για τη σωτηρία του ανθρώπου. Το ιστορικό αυτό πλαίσιο δεν είναι παρμένο από την ιστορία του ίδιου πάντοτε λαού. Ενίοτε ο Θεός ενεργεί και μέσα στην ιστορία άλλων λαών, γι’ αυτό και αναφέρονται στοιχεία από την ιστορία και αυτών των λαών (Βαβυλωνίων, Περσών, Σύρων, Αιγυπτίων, Ελλήνων κ.λ.π.). Τα υπόλοιπα στοιχεία της ιστορικής πορείας των συγκεκριμένων λαών (και του Ισραηλιτικού), που δεν έχουν άμεση σχέση με το σχέδιο της Θείας Οικονομίας, είναι παντελώς αδιάφορα για την Παλαιά Διαθήκη. Και ακριβώς για τον λόγο αυτόν παραβλέπονται εντελώς από την Αγία Γραφή. Είναι χαρακτηριστική άλλωστε η τακτική της Παλαιάς Διαθήκης, αφού παραθέσει τα σχετιζόμενα με την ιερά ιστορία γεγονότα της ζωής κάθε ιστορικού προσώπου (Σαούλ, Δαυΐδ κ.λ.π.), να επαναλαμβάνει στερεότυπα ότι η υπόλοιπη ιστορία τους, για κάποιον που θα ήθελε να την αναδιφήσει, να την ερευνήσει λεπτομερέστερα, είναι καταχωρημένη σε άλλα βιβλία η εθνικά αρχεία. Π. χ.: «Ιδού, τα άλλα έργα του (βασιλέως) Ασά, τα πρώτα και τα τελευταία, είναι γραμμένα στο “βιβλίο των βασιλέων” του Ιούδα και του Ισραήλ» (Β΄ Παραλ. 16, 11) και όχι στην Αγία Γραφή (πρβλ. και Βασ. Γ΄ 11, 41· 22, 39· 22, 46 κ.λ.π.). Την πιο χαρακτηριστική ίσως αναφορά για το θέμα αυτό αποτελεί ο επίλογος του βιβλίου Α΄ Παραλειπομένων, όπου, αφού αναφερθεί ο θάνατος του βασιλέως Δαυΐδ, παραπέμπονται σε άλλες πηγές όσοι ενδιαφέρονται για τα λεπτομερή γεγονότα της βασιλείας του. «Οι δε λοιποί λόγοι του βασιλέως Δαυίδ, οι πρότεροι και οι ύστεροι, γεγραμμένοι εισίν εν λόγοις Σαμουήλ του βλέποντος και επί λόγων Νάθαν του προφήτου και ἐπί λόγων Γαδ του βλέποντος, περί πάσης της βασιλείας αυτού και της δυναστείας αυτού, και οι καιροί, οι εγένοντο επ᾿ αυτώ, και επί τον Ισραήλ και επί πάσας βασιλείας της γης» (Α΄ Παραλ. 29, 29-30). Δηλαδή: «Όλα τα άλλα έργα του βασιλέως Δαυίδ, προηγούμενα και επόμενα, είναι γραμμένα στο βιβλίο του Σαμουήλ του προφήτου, στο βιβλίο Νάθαν του προφήτου και στο βιβλίο Γαδ του προφήτου. Εκεί είναι γραμμένα τα πάντα περί της βασιλείας του Δαυίδ, περί των κατορθωμάτων του, όπως επίσης και περί των διαφόρων περιστάσεων και συνθηκών, υπό τις οποίες έζησε αυτός και ο ισραηλιτικός λαός και όλες οι βασιλείες των άλλων χωρών, με τις οποίες ήλθε σε κάποια σχέση ο Δαυίδ». Συμπέρασμα: Η Παλαιά Διαθήκη περιγράφει μόνο την ιερά ιστορία, δηλαδή την πνευματική πορεία (και όχι την κάθε δραστηριότητα) του ανθρώπου από τη στιγμή της δημιουργίας του και εξής. Αφορά συνεπώς όλη την ανθρωπότητα. Έχει πανανθρώπινο χαρακτήρα. Είναι η πνευματική προϊστορία όλων των λαών της γης. Δεν είναι η πλήρης ιστορία του εβραϊκού η κάποιου άλλου λαού, αλλά μόνο εκείνα τα γεγονότα από την ιστορία τους όπου παρεμβαίνει ο Θεός κατά την προϊούσα ανάπτυξη του σχεδίου της σωτηρίας του κόσμου. Τα γεγονότα αυτά οδηγούν στο πλήρωμα του χρόνου, προετοιμάζουν δηλαδή τον κόσμο για τον ερχομό ενός παγκόσμιου Λυτρωτή και όχι κάποιου εθνικού ήρωα-μεσσία-απελευθερωτή που θα ηγηθεί των εθνικιστικών ελπίδων και τάσεων ενός μόνου λαού (Βλ. και ΛΥΧΝΙΑ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ, αρ. φ. 409, Αύγ. 2017). (ΛΥΧΝΙΑ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ, αρ. φ. 410, Σεπτ. 2017) (Συνεχίζεται)

*** Ο καιρός  σήμερα  Κυριακή στην Καλαμάτα

~  Ο καιρός στην πόλη της Καλαμάτας για αύριο Κυριακή 07/06/2020 προβλέπεται αρχικά μερικώς νεφελώδης. 
Από τις πρώτες μεταμεσονύχτιες έως και τις πρωινές ώρες θα επικρατήσουν αραιές νεφώσεις, οι οποίες θα πυκνώνουν κατά διαστήματα, ενώ υπάρχει μικρή πιθανότητα ψιλόβροχου έως ασθενούς βροχής. Τις πρωινές ώρες θα επικρατήσουν αραιές νεφώσεις, οι οποίες ενδέχεται να πυκνώνουν κατά διαστήματα. Από τις πρώτες μεσημβρινές ώρες μέχρι και το τέλος της ημέρας θα επικρατήσει ηλιοφάνεια και κάποιες σποραδικές νεφώσεις. 
Η θερμοκρασία θα σημειώσει άνοδο στη μέγιστη τιμή της και θα κυμανθεί από 18 έως 28 βαθμούς Κελσίου.  
Η υγρασία θα κυμανθεί από 40-80% 
Οι άνεμοι αρχικά θα πνέουν ασθενείς, από Β-ΒΑ διευθύνσεις, με ένταση 1-2 μποφόρ, το πρωί θα στραφούν σε Β-ΒΔ, με ένταση 2-3 μποφόρ, τις πρώτες μεσημβρινές ώρες θα στραφούν σε Δ-ΒΔ, με ένταση 2-3 μποφόρ, τις μεσημβρινές ώρες θα ενισχυθούν, στα 3-4 μποφόρ, ενώ οι ριπές ανέμου ενδέχεται να αγγίζουν τα 5 μποφόρ και το βράδυ θα στραφούν σε Β-ΒΔ, με ένταση 2-3 μποφόρ. 
Θα συνεχιστεί η συγκέντρωση φορτίου αφρικάνικης σκόνης σαχαριανής προέλευσης, σε μικρές ποσότητες. 
Ο δείκτης υπεριώδους ακτινοβολίας (U.V.) κατά τις μεσημβρινές ώρες θα βρίσκεται στο 7.5 (Υψηλός).
 Ο κώδικας επικινδυνότητας πυρκαγιάς για το Νομό Μεσσηνίας θα βρίσκεται στην κατηγορία κινδύνου 1 (Χαμηλή).

*** Καλαμάτα: Με το χειρότερο τρόπο ξεκίνησε το καλοκαίρι για την παραλία

~ Συνεργεία του Δήμου από το πρωί προσπαθούν να επαναφέρουν την κανονικότητα στην παραλία

Μπορεί να υπήρχε αισιοδοξία από τους επαγγελματίες της παραλίας ότι λόγω του τριημέρου θα είχαν δουλειά και θα μπορούσαν να σώσουν μέρος της οικονομικής ζημίας από το lockdown, αλλά τελικά η φύση είχε άλλη άποψη.   




















Αιτία ο νοτιάς που άρχισε από χθες το βράδυ να χτυπά με μανία την παραλία της Καλαμάτας και παρέσυρε ό,τι υπήρχε σε αυτή.




















Το αποτέλεσμα ήταν σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις της παραλίας να υποστούν ζημιές, ενώ από το πρωί συνεργεία του Δήμου, αλλά και επαγγελματίες, δίνουν μάχη για να επανέλθει μια κανονικότητα στην περιοχή.





















11:45
Ομπρέλες και ξαπλώστρες, άλλες στη θάλασσα και άλλες στο δρόμο της Ναυαρίνου, αντίκρισαν νωρίς το πρωί καταστηματάρχες και επαγγελματίες της παραλίας της Καλαμάτας.




















Η κακοκαιρία αιφνιδίασε τους περισσότερους, που έτρεχαν την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή για να μαζέψουν τραπεζοκαθίσματα , ομπρέλες αλλά και κατασκευές που κινδύνευαν από το μεγάλα κύματα εξαιτίας των ισχυρών νοτίων ανέμων που έπνεαν κατά τη διάρκεια της νύχτας.




















Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ξεκίνησε με το χειρότερο τρόπο για τους επαγγελματίες που το περίμεναν για να πάρουν βαθιά “ανάσα” ύστερα από 2,5 μήνες “lockdown”.




















Aξίζει να σημειωθεί ότι η κακοκαιρία προκάλεσε σοβαρές ζημιές και στα “Seatrack” για ΑΜΕΑ , που βρίσκονται στην παραλία μπροστά στην Ανάσταση αλλά και στο “Φιλοξένια”




















Φωτογραφίες: Στασινός Μουτσούλας
***  ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ -ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ  μέσα από Βίντεο  :

** Ο Κ  ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ στην Βουλή 4/6/2020 : 
 https://youtu.be/6xNF26Fjh30 .-
 ** Ο Γιώργος   Τράγκας  5/6/2020   
 https://youtu.be/wOX46Zo9Y2E   .-
~ **  Πάνω από 30 χιλιάδες  άνεργοι ΔΕΗ ΓΕΝΟΠ  5/6/2020 
https://youtu.be/-8qolshS1J0  .- 
 ~** Παραμένουν απλήρωτοι στην ΛΑΡΚΟ  5/6/2020 :
https://youtu.be/HuwL7HxbNXc .-  
~** Ο Μητσοτάκης στην  BILNT   5/6/2020  :
https://youtu.be/YxtbxRTNgyc  .-  

*** ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ :
~** Νύφη χώρισε τον γαμπρό 3 λεπτά μετά τον γάμο -Η ατάκα που έφερε το διαζύγιο
Νύφη χώρισε τον γαμπρό 3 λεπτά μετά τον γάμο -Η ατάκα που έφερε το διαζύγιο
~ Το… ρεκόρ, για τον πιο γρήγορο χωρισμό μετά τον γάμο, διεκδικεί ένα ζευγάρι από το Κουβέιτ, το οποίο παρέμεινε ενωμένο με τα δεσμά του γάμου για… μόλις τρία λεπτά! Σύμφωνα με δημοσίευμα της Sun, η νύφη σκόνταψε και έπεσε κάτω, λίγα δευτερόλεπτα αφότου είχε υπογράψει το γαμήλιο συμβόλαιο, στο προαύλιο του δικαστηρίου όπου τελέστηκε η τελετή. Ο γαμπρός τότε γέλασε και από εκεί και πέρα ξεκίνησε το χάος! Δείτε στην παρακάτω gallery τι συνέβη:
 
Η νύφη, με δάκρυα στα μάτια επέστρεψε μέσα στο δικαστήριο και ζήτησε από τον αξιωματούχο που τους πάντρεψε να ακυρώσει τον γάμο, κάτι το οποίο έγινε τελικά αμέσως δεκτό. 
 
Πολλοί βέβαια ήταν εκείνοι, που μόλις έγινε γνωστό το περιστατικό στον τοπικό Τύπο, έσπευσαν να κατηγορήσουν τη γυναίκα πως είναι ανώριμη και δεν διαλύεται έτσι ένας γάμος για μία ασήμαντη αφορμή Α
Από την άλλη, υπήρξαν και άτομα που επικρότησαν την απόφαση αυτή της γυναίκας, τονίζοντας πως ανάμεσα στο ζευγάρι θα πρέπει να υπάρχει σεβασμός.Τ
 
Τι έγινε; Ο γαμπρός την αποκάλεσε... ηλίθια, με την γυναίκα φυσικά να προσβάλλεται έχοντας απόλυτο δίκιο! .- 

***  ΒΙΝΤΕΟ-ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Όταν ο Κ.Μητσοτάκης εμφανιζόταν σε τηλεοπτικές εκπομπές με χαρτονομίσματα της…Ζιμπάμπουε! Καταστροφολογία ή όχι;…
ΒΙΝΤΕΟ-ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Όταν ο Κ.Μητσοτάκης εμφανιζόταν σε τηλεοπτικές εκπομπές με χαρτονομίσματα της...Ζιμπάμπουε! Καταστροφολογία ή όχι;...Μιλώντας on camera τον Ιούλιο του 2015 για τις δραματικές συνέπειες του ΟΧΙ στο δημοψήφισμα, ο “τότε” Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης έβγαλε χαρτονομίσματα της… Ζιμπάμπουε! 
Την άποψη ότι ένα OXI στο δημοψήφισμα θα μας οδηγούσε στη δραχμή, υποστήριξε με σθένος ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή του Mega Online το βράδυ της Τετάρτης πρίν το περιώνυμο δημοψήφισμα της Κυριακής της 5ης Ιούλιου του 2015.
“Η φαντασίωση του ΣΥΡΙΖΑ συγκρούστηκε με την πραγματικότητα”, είπε εκτιμώντας ότι με επιστροφή στη δραχμή το χρέος θα διπλασιαστεί και ότι αν χρεοκοπήσουν οι τράπεζες, οι καταθέσεις θα κουρευτούν. Προσπάθησε μάλιστα να ενισχύσει τα επιχειρήματά του δείχνοντας στον τηλεοπτικό φακό χαρτονομίσματα της Ζιμπάμπουε. «Κόλλημα» με τη Ζιμπάμπουε η οικογένεια Μητσοτάκη Κυριάκος Μητσοτάκης και Αντιγόνη Λυμπεράκη περιφέρουν χαρτονομίσματα της χώρας για να δείξουν πού θα… καταντήσει η Ελλάδα, ωστόσο 5 χρόνια μετά και πλέον πρωθυπουργός της χώρας, χαρακτηρίζει ανάλογου ύφους και είδους ενέργειες ως κατασροφολογίες της Αντιπολίτευσης… Η ΠΕΡΙΦΟΡΑ του χαρτονομίσματος από χερι σε χέρι και από τηλεοπτικούς σταθμούς στο… βήμα της Βουλής, δεν είναι σενάριο καταστροφολογίας; Και για να είμαστε ακριβείς, την αρχή έκανε η βουλευτής του Ποταμιού, Αντιγόνη Λυμπεράκη στην Ολομέλεια της Βουλής για το δημοψήφισμα. Κατά την ομιλία της στο βήμα εμφάνισε τα πληθωριστικά χαρτονομίσματα της αφρικανικής χώρας για να δείξει πού… βαδίζει η Ελλάδα. Λίγες ημέρες αργότερα, το βράδυ της Τετάρτης (πριν το δημοψήφισμα της Κυριακής της 5 Ιουλίου 2015) στην εκπομπή Online του MEGA o Kυριάκος Μητσοτάκης σε μια έντονη αντιπαράθεσή του με τον Κώστα Λαπαβίτσα εμφάνισε με τη σειρά του ένα χαρτονόμισμα από τη Ζιμπάμπουε για να ενισχύει τα επιχειρήματά του. Σήμερα το πρωί καλεσμένος στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΑΝΤ1 σε αντιπαράθεσή του με τον Κώστα Ήσυχο, το παρουσίασε ΞΑΝΑ! Όπως φαίνεται τα δύο πρώτα εξαδέλφια (η Αντιγόνη Λυμπεράκη είναι κόρη της αδερφής του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, Αρτεμισίας), είχαν «κόλλημα» με τη συγκεκριμένη χώρα (ή με το συγκεκριμένο επιχείρημα τρομοκράτησης της κοινής γνώμης).
Τώρα, στα σοβαρά, η ΝΔ κατηγορεί την αντιπολίτευση για καταστροφολογία; Μα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν ήταν που είχε βγει με χαρτονόμισμα της Ζιμπάμπουε στα κανάλια πριν τις εκλογές του 2015, λέγοντας ότι αυτό θα φέρει ο ΣΥΡΙΖΑ;
~ με πληροφορίες από news247.gr

***  Καπετάν Τέλλος Άγρας: Σαν Σήμερα ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ο ήρωας της ΑΛΗΘΕΙΑΣ…ΑΘΑΝΑΤΟΣ!…
Καπετάν Τέλλος Άγρας: Σαν Σήμερα ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ο ήρωας της ΑΛΗΘΕΙΑΣ...ΑΘΑΝΑΤΟΣ!...~  Σαν σήμερα οι τουρκόδουλοι, γερμανοπροσκυνημένοι κομιτατζήδες δολοφόνησαν τον ήρωα της αλήθειας, τον μαχητή του δικαίου, τον απόστολο της ανθρωπιάς και του Ελληνισμού… 
Ο Καπετάν Άγρας, από μικρή ηλικία ήθελε να μπει στον στρατό, να γίνει αξιωματικός και να πάει στον πόλεμο. Ο πελοποννήσιος αντάρτης στην ηλικία των 21χρόνων κατατάχθηκε στο 7ο Τάγμα Αθηνών, στο Σύνταγμα. Αμέσως μεταφέρθηκε στη Μακεδονία, στον Βάλτο των Γιαννιτσών, με σκοπό να βοηθήσει πιο έμπρακτα στον Μακεδονικό Αγώνα. Στις 7 Ιουνίου του 1907, Βούλγαροι κομιτατζήδες κρέμασαν αυτόν και τον Τώνη Μίγγο ανάμεσα στα χωριά Τέχοβο και Βλάδοβο.
Ο Τέλλος Άγρας Σαράντος Αγαπηνός Ο Σαράντος Αγαπηνός, όπως είναι το πραγματικό όνομα του Τέλλου Άγρα, γεννήθηκε το 1880 στους Γαργαλιάνους της Μεσσηνίας, όπου υπηρετούσε ως εφέτης ο πατέρας του. Ο Σαράντος έζησε τα παιδικά του χρόνια στο Ναύπλιο. Όμως, όταν ήταν 10 ετών, ο πατέρας του πέθανε και η οικογένειά του μετακόμισε σε συγγενείς στην Αθήνα. Σε ηλικία 15 ετών τελείωσε το Γυμνάσιο και μπήκε στη Σχολή Ευελπίδων και έξι χρόνια αργότερα, το 1901, μετά την αποφοίτηση του, τοποθετήθηκε στη φρουρά Αθηνών. Όμως, ο νεαρός πνιγόταν στην Αθήνα και ζήτησε τη μετάθεσή του στο μέτωπο του Μακεδονικού Αγώνα. Εξαιτίας της απειρίας του, το αίτημα απορρίφθηκε. Ο Αγαπηνός παράκουσε τις εντολές και ενώ το 1902 είχε μετατεθεί στον Τύρναβο, πήγε εθελοντικά στη Μακεδονία, με έδρα και ορμητήριο την Λίμνη των Γιαννιτσών. Καπετάν Τέλλος Άγρας: Σαν Σήμερα ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ο ήρωας της ΑΛΗΘΕΙΑΣ...ΑΘΑΝΑΤΟΣ!...
Η δράση του Άγρα στον Μακεδονικό Αγώνα Οι Μακεδονομάχοι έφθαναν μυστικά στην τουρκοκρατούμενη Μακεδονία και μάχονταν με ψευδώνυμα, αφού επισήμως η Ελλάδα δεν συμμετείχε σε πολεμικές αναμετρήσεις. Ο Τέλλος Άγρας, όπως ήταν πλέον το ψευδώνυμό του, ανέλαβε να διώξει τους Βούλγαρους Κομιτατζήδες από τη Λίμνη των Γιαννιτσών, ώστε να σταματήσουν να τρομοκρατούν τον ελληνικό πληθυσμό. Σήμερα η λίμνη έχει αποξηρανθεί, αλλά εκείνη την εποχή λόγω της βλάστησης, των κουνουπιών και των φυσικών καταφυγίων, ήταν ιδανικός τόπος για ανταρτοπόλεμο. Οι Βούλγαροι είχαν βρει στη λίμνη καταφύγιο από τα τουρκικά αποσπάσματα. Με τον καιρό επιβλήθηκαν στα γύρω χωριά, πραγματοποιούσαν συχνά επιδρομές και ασκούσαν βία σε βάρος των Ελλήνων χωρικών. Ο Άγρας με περίπου 20 άνδρες ανέλαβε δράση. Το 1906, ο Καπετάν Άγρας έκανε έφοδο σε κεντρική βουλγαρική «καλύβα», δηλαδή βάση των ανταρτών. Οι δυνάμεις του, όμως, υστερούσαν. Ο ίδιος τραυματίστηκε σοβαρά στον δεξί ώμο και στο δεξί χέρι, ενώ σκοτώθηκαν 4 σύντροφοι του. Υποχρεωτικά μεταφέρθηκε στην Θεσσαλονίκη για να περιποιηθούν καλύτερα τις πληγές του και να αναρρώσει. Μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα γύρισε με δική του πρωτοβουλία στον Βάλτο, παρά τις αντιρρήσεις των γιατρών. Η υγεία του όμως χειροτέρευε Προσβλήθηκε κι από ελονοσία και τελικά το 1907 μετατέθηκε στη Νάουσα…. Το σχέδιο του Άγρα Από τη Νάουσα ο Άγρας συνέχισε να οργανώνει τον αγώνα. Μετά τις αλλεπάλληλες ήττες, οι Βούλγαροι Κομιτατζήδες είχαν αποκαρδιωθεί και κάποιοι σκέφτονταν να πάνε με το μέρος τον Ελλήνων. Ένας από αυτούς ήταν κι ο Βοεβόδας του Βουλγαρικού Κομιτάτου, ο Βάννης Ζλατάν. Ο Ζλατάν ήταν ο κύριος αντίπαλος του Άγρα στη Λίμνη των Γιαννιτσών. Είχε πάει σε ελληνικό σχολείο και καταγόταν από ένα χωριό κοντά στη Νάουσα. Ο Καπετάν Άγρας θέλησε να συναντηθεί με τον Ζλατάν και να πάνε μαζί στην Αθήνα, έτσι ώστε ο Βοεβόδας να προσχωρήσει στην ελληνική πλευρά. Αυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι ότι ο Τέλλος Άγρας είχε ενημερώσει το προξενείο της Θεσσαλονίκης από τις 24 Μαΐου του 1907. Ωστόσο, το προξενείο μετά την αποτυχία του σχεδίου διέψευσε κάθε πληροφορία και ανέφερε ότι ο Άγρας έδρασε μόνος του, χωρίς να ενημερώσει κανέναν. Η προδοσία κι το τραγικό τέλος Στις 3 Ιουνίου 1907, ο Τέλλος Άγρας με τον συναγωνιστή του Τώνη Μίγγο, συναντήθηκαν για τελευταία φορά με τον Ζλατάν και τον Κασάπτσε, επίσης Βοεβόδα. Παρά τις συμφωνίες και τις προηγούμενες συναντήσεις τους, οι βοεβόδες συνέλαβαν τους δύο Έλληνες. Αντίθετα με όσα πίστευε ο Τέλλος Άγρας δεν έδειξαν μπέσα και τους έστησαν παγίδα. Δεν έμειναν όμως εκεί…Καπετάν Τέλλος Άγρας: Σαν Σήμερα ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ο ήρωας της ΑΛΗΘΕΙΑΣ...ΑΘΑΝΑΤΟΣ!...
Για 4 μέρες τους διαπόμπευαν στις πλατείες των βουλγαρικών χωριών. Τους έσερναν δεμένους, ξυπόλητους και τους κακοποιούσαν. Στις 7 Ιουνίου του 1907, αργά το βράδυ οι δύο αντάρτες βρέθηκαν κρεμασμένοι σε μια καρυδιά. Ο θάνατος των δύο αγωνιστών έγινε γνωστός, ύστερα από μία εβδομάδα και ξεσήκωσε τους Έλληνες. Η θυσία τους δημιούργησε μια δίψα για εκδίκηση και δυνάμωσε τον αγώνα για την απελευθέρωση της Μακεδονίας. Οι δύο Βούλγαροι που πρόδωσαν την εμπιστοσύνη του μετά από λίγο καιρό σκοτώθηκαν από Έλληνες αντάρτες. Δείτε το βίντεο της ΜτΧ για τον θάνατο του Τέλου Άγρα… Ο Τέλλος Άγρας, αριστερά και ο Τώνης Μίγγος, δεξιά Τα χωριά Τέχοβο και Βλάβοδο, το μέρος δηλαδή που άφησαν την τελευταία τους πνοή ο Άγρας και ο Μίγγος, μετονομάστηκαν σε Καρυδιά και Άγρας αντίστοιχα. «Στα μυστικά του Βάλτου», το βιβλίο της Πηνελόπης Δέλτα βασίστηκε στη δράση του Σαράντου. Καπετάν Τέλλος Άγρας: Σαν Σήμερα ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ο ήρωας της ΑΛΗΘΕΙΑΣ...ΑΘΑΝΑΤΟΣ!...
Η δημοτική παράδοση, επίσης, δεν ξεχνά την αγωνιστικότητα του εθνομάρτυρα. Ο Ζαχαρίας Παπαντωνίου έγραψε γι αυτόν: Τα περιστέρια ένα πρωί δεν είχανε χαρά ήταν στην στέγη ενός σπιτιού και κλαίγανε και στο διαβάτη λέγανε: Αλίμονο που χάσαμε δύο ανήσυχα φτερά! Να μην τα πήρε ο άνεμος; Μην ξαποσταίνουν κάπου; Μην έπεσαν στη γης; Τ” αδέρφι μας δεν φαίνεται και τώρα πως θα πάμε; Άσπρο καράβι, όλα μαζί, στον αέρα της αυγής; Κι ένας μικρός κορυδαλλός τραγούδησε απ” το ύψος. Να μην το περιμένετε, τι δεν θα ξαναρθή . Πολύν καιρό εχάρηκεν αξένοιαστο μαζί σας, μα ήρθεν η ώρα της οργής, η ώρα να υψωθή. Περιστεράκι μια βραδυά κοιμήθηκ” αυτού κάτου, και την αυγή εξύπνησε αητός. Έχετε γειά ! Πήγε ψηλά κι ευφραίνει τα ματωμένα του φτερά στη βρύση του φωτός…. Καπετάν Τέλλος Άγρας: Σαν Σήμερα ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ο ήρωας της ΑΛΗΘΕΙΑΣ...ΑΘΑΝΑΤΟΣ!...
gargalianoi.com
*** Πεντηκοστή : Οι 7 ευχές και οι 3 Γονυκλισίες
~  Γεωργίου Ν. Μανώλη  Την ημέρα της , ημέρα κατά την οποία αποκαλύφθηκε και προσκυνείται το μυστήριο της Αγίας Τριάδος, του Ενός και Μόνου Θεού, του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, αμέσως μετά την πανηγυρική Θεία Λειτουργία, τελείται κατά την λειτουργική πράξη ο «Εσπερινός της ». Πρόκειται για τον εσπερινό της Δευτέρας του Αγίου Πνεύµατος Στο παρόν κείμενο δεν θα αναφερθούμε στην όλη διάταξη του Εσπερινού αυτού, αλλά θα ψηλαφίσουμε εν συντοµία ένα μέρος της ακολουθίας αυτής και συγκεκριμένα τις ευχές της γονυκλισίας.   Ακολουθώντας και αυτός ο Εσπερινός στη βάση του τη συνήθη διάταξη της ακολουθίας του Εσπερινού, διαφοροποιείται μετά τη είσοδο, όπου ψάλλεται το «Φως ιλαρόν…», καθώς ακολουθεί η ανάγνωση των επτά ευχών της γονυκλισίας, οι οποίες χωρίζονται σε τρεις οµάδες. Μετά την πρώτη και δεύτερη ευχή ακολουθεί η εκτενής δέηση. Μετά την τρίτη και την τέταρτη ευχή ακολουθεί το «Καταξίωσον, Κύριε, εν τη εσπέρα ταύτη…». Έπονται οι τελευταίες τρεις ευχές και µετά ακολουθούν τα Πληρωτικά και από το σηµείο αυτό ο εσπερινός συνεχίζεται κατά τη συνήθη τάξη. Οι ευχές της γονυκλισίας αναγιγνώσκονται κατά την κρατούσα σημερινή παράδοση από τους επισκόπους και τους πρεσβυτέρους από του ιερού βήματος και μάλιστα έμπροσθεν της Ωραίας Πύλης εις επήκοον όλης της Εκκλησίας, σε πολλά χειρόγραφα συναντάται και η διάταξη η οποία θέλει οι ευχές να διαβάζονται ενώπιον της αγίας Τραπέζης. Κατά την ώρα της αναγνώσεως των ευχών αυτών όλοι κλίνουν τα γόνατα (γονατίζουν), για αυτό και οι ευχές αυτές καλούνται ευχές της γονυκλισίας. Οι ευχές αυτές είναι χωρισμένες σε τρεις ομάδες, όσες είναι και οι γονυκλισίες. Κατά την πρώτη γονυκλισία αναγιγνώσκονται οι δύο πρώτες ευχές, κατά τη δεύτερη γονυκλισία η τρίτη και η τέταρτη και κατά την τρίτη γονυκλισία η πέμπτη, η έκτη και η εβδόμη. Την έναρξη κάθε γονυκλισίας την κηρύσσει ο διάκονος η ο εφημέριος με τη φράση «Έτι και έτι, κλίναντες τα γόνατα, του Κυρίου δεηθώμεν» και τη λήξη με τη φράση «Αντιλαβού, σώσον, ελέησον, ανάστησον, και διαφύλαξον ημάς ο Θεός». Οι επτά αυτές ευχές είναι απλές στη μορφή αλλά πλούσιες στο περιεχόμενο. Οι επτά αυτές ευχές δείχνουν τον ειδικό χαρακτήρα του εσπερινού της γονυκλισίας, καθώς σε αυτές γίνεται επίκληση της Αγίας Τριάδος και µνηµονεύονται τα επτά δώρα του Αγίου Πνεύµατος. Περιέχουν δογματικά στοιχεία κυρίως για την ενότητα και τριαδικότητα του αληθινού Θεού, για την ομοουσιότητα των τριών προσώπων της Θεότητος, για το σωτηριώδες έργο του Ιησού Χριστού και για τη χάρη, την ενέργεια και το φωτισμό του Αγίου Πνεύματος. Τονίζουν το μέγεθος της αγάπης και υποχωρητικότητας του Θεού, υπενθυμίζουν τις ευεργετικές συνέπειες της μετανοίας και αναφέρονται στο σύνδεσμο μεταξύ ζώντων και κεκοιμημένων. Σχετικά με τους συντάκτες των ευχών αυτών υποστηρίζεται από ορισμένους ότι οι ευχές αυτές είναι πόνημα του Μεγάλου Βασιλείου, ενώ έτεροι υποστηρίζουν ότι συγγραφέας τους είναι ο Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύµων, το σίγουρο όμως είναι ότι πρόκειται για ευχές πλούσιες σε νοήματα πνευματικά και υψηλής θεολογικής παιδείας συνθέσεις. Στη συνέχεια θα αναφέρουμε επιγραμματικά το περιεχόμενο των ευχών διατηρώντας την λειτουργική διάταξη των τριών Γονυκλισιών. Α΄ Γονυκλισία  Η πρώτη ευχή απευθύνεται στο πρώτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, τον Θεό-Πατέρα, πού ευδόκησε για την σωτηρία του ανθρωπίνου γένους να στείλει στον κόσμο τον Υιό Του και μετά την Ανάληψη Του το Άγιο Πνεύμα. Η ευχή αποτελεί μία παράκληση στο Θεό να δεχθεί την συγγνώμη για τα αμαρτήματα μας και να μας καθαρίσει με την ενέργεια του Αγίου Του Πνεύματος.  Συγκεκριμένα δια της ευχής ο λειτουργός απευθύνεται στο Θεό Πατέρα και µετά την απαρίθµηση των ιδιοτήτων του Θεού-Πατρός προσεύχεται στον Θεό–Πατέρα να δεχτεί τις προσευχές που προσφέρονται για τη συγχώρηση των αµαρτιών όλων όσοι είναι παρόντες. Επίσης, ζητεί από το Θεό να εισακούει τις προσευχές των ανθρώπων πάντοτε, κάθε µέρα εξαιρέτως δε, την ημέρα της Πεντηκοστής. Οι πιστοί που λαµβάνουν µέρος σ’ αυτή την ακολουθία αυτή αναγνωρίζουν τις αµαρτίες τους και οµολογούν ότι έφταιξαν, αλλά έχουν την ελπίδα τους στο έλεος και τη φιλανθρωπία του Θεού και ζητούν την άφεση των αµαρτιών δια του έργου του Αγίου Πνεύµατος. Η δεύτερη ευχή έχει έναν εσπερινό χαρακτήρα. Ο λειτουργός ευλογεί το Θεό για την ηµέρα που πέρασε, ζητώντας συγχώρηση των αµαρτιών που έγιναν κατά τη διάρκεια της ηµέρας. Επειδή η νύχτα πλησιάζει ο λειτουργός προσεύχεται για την προστασία όλων των πιστών κατά τη διάρκεια της νύχτας. Επομένως η δεύτερη ευχή αποτελεί μια ευχαριστία προς τον παντοκράτορα Θεό, για όλα όσα μας χαρίζει και ταυτοχρόνως μια δέηση προς αυτόν για την συνέχιση της παροχής των αγαθών Του και για την ενδυνάμωση μας για την υπερνίκηση των πάσης φύσεως δεινών και πειρασμών.  Β΄ Γονυκλισία  Διά του έργου του Αγίου Πνεύµατος, ο άνθρωπος έφτασε στη κοινωνία µε τον Τριαδικό Θεό οµολόγησε τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύµα ως µία θεότητα, µία δύναµη και µία εξουσία. Η τρίτη λοιπόν ευχή απευθύνεται στον Ιησού Χριστό και αφού τον αποκαλεί απάγαυσμα του Πατρός (πού εκπέμπει, δηλαδή, την λάμψη του Πατέρα, που αντανακλά την ακτινοβολία Του), Τον καλεί να διδάξει πώς πρέπει να προσεύχεται ο άθρωπος. Οι Πατέρες θεωρούν την άρνηση της πίστεως και την αλλαγή θρησκείας ως βλασφημία του Αγίου Πνεύματος, κατά την οποία ο αρνητής και ο αλλαξοπιστήσας δεν επιτρέπει στο Άγιο Πνεύμα να ενεργήσει την μετάνοια και τη συγχώρηση και ως αμετανόητος παραμένει ασυγχώρητος. Όποιος, όμως, μένει στην αληθινή πίστη, όσο και αν είναι αμαρτωλός, έχει ελπίδα μετανοίας και συγχωρήσεως. Από τον Χριστό ο άνθρωπος έχοντας επίγνωση των αδυναµιών του ζητεί την άφεση των αµαρτιών και το χάρισµα της σοφίας ώστε να µπορεί να διακρίνει µεταξύ των επίγειων και των αιώνιων αγαθών και, επιπλέον ο λειτουργός εύχεται ώστε ο Θεός να εκπληρώσει τα προς σωτηρία αιτήµατα των πιστών και να δεχτεί την προσευχή τους που προσφέρεται προς το Θεό ως θυµίαµα. Η τέταρτη ευχή αποτελεί μια έκκληση στον ελεήμονα Χριστό να φανεί φιλεύσπλαχνος προς το δημιούργημα Του, τον άνθρωπο, και να τον προστατεύει από κάθε κακό, τόσο την ήμερα όσο και την νύχτα. Έχοντας και αυτή εσπερινό χαρακτήρα, το κείµενό της µοιάζει πολύ µε την δεύτερη ευχή, συμπληρώνοντας αυτή τη φορά ο λειτουργός και το αίτημα προς τον Θεό για την ηµέρα που έρχεται, ώστε ο άνθρωπος να είναι στηριγμένος στη πίστη και να προκόβει στο θέλημα του Θεού. Γ΄ Γονυκλισία  Η πέµπτη και η έκτη ευχή αναφέρονται στους κεκοιµηµένους. Η Εκκλησία προσεύχεται στο Θεό για την ανάπαυση και λύτρωση των κεκοιµηµένων. Η πέμπτη ευχή απευθύνεται στον Σωτήρα Χριστό και αναφέρει τις ευεργεσίες που μας προσέφερε με το Σταυρό, την Ταφή και την Ανάσταση Του ως και τη νίκη Του επί των πονηρών πνευμάτων. Εκφράζει, επίσης, ευχαριστίες για την αποστολή του Αγίου Πνεύματος και δεήσεις υπέρ αναπαύσεως των προκεκοιμημένων πιστών.  Η έκτη ευχή αποτελεί μια ικεσία για συγχώρηση των αμαρτιών και ενδυνάμωση του ανθρώπου. Η πίστη στην μεταθανάτια ζωή και μάλιστα στην αιώνια ζωή αποτελεί βασικό δόγμα της Εκκλησίας, το όποιο περιέχεται και στο σύμβολο της Πίστεως και συναρτάται με την Ανάσταση του Κυρίου. Άλλωστε, όλη η επί γης ζωή του ανθρώπου είναι μία προετοιμασία για την αιώνια ζωή και ακριβώς γι’ αυτό και η παρούσα ζωή είναι σημαντικότατη, αφού απ’ αυτήν εξαρτάται και η αιώνια. Οι πιστοί, διά του λειτουργού ευχαριστούν το Θεό για όλα ακόµα και για την έξοδο από αυτό τον κόσµο, παρότι αυτή δε πραγµατοποιήθηκε για τους παρόντες ακόµα, καθόσον για τους πιστούς που ακολουθούν τις εντολές του Θεού και ζουν την αληθινή ζωή δεν υπάρχει θάνατος. Προς το τέλος της έκτης ευχής, ο λειτουργός προσεύχεται ακόµα µία φορά για την ανάπαυση και την άφεση των αµαρτιών όλων των πιστών ζητώντας ανάπαυση και συγχώρηση και για τους κεκοιµηµένους και ευλογία και ειρηνικά και αγαθά τέλη για τους ζώντες. Τέλος η έβδοµη ευχή ταυτίζεται µε την έβδοµη ευχή του Λυχνικού, η οποία διαβάζεται σε κάθε εσπερινό. Η ευχή περιέχει δοξολογία προς τον σοφό δημιουργό και παράκληση, όπως φυλάττει τα πλάσματα Του και κατά την εσπέρα και κατά την νύκτα και γενικώς καθ’ όλον τον επί γης βίο μας και να μας διατηρεί την ελπίδα της αιωνίου ζωής, ακόμη και κατά τον ύπνο μας. Τέλος είναι µία εσπερινή ευχή στην οποία η Παναγία Θεοτόκος καλείται να µεσιτεύσει προς το Θεό για τη συγχώρηση των αµαρτιών του λαού. Συμπερασματικά θα λέγαμε πως τόσο οι ίδιες οι ευχές ως προς το περιεχόμενο τους, όσο και η λειτουργική πράξη κατά την ανάγνωση τους συμβολίζουν την φωνή όλης της Εκκλησίας που ζητά από το Θεό, την ηµέρα της Πεντηκοστής, την επιφοίτηση και τη δωρεά του Αγίου Πνεύµατος. Του Αγίου Πνεύματος, το οποίο χαρίζει τα πάντα στους πιστούς. Σαν βρύση ρέουν οι προφητείες από το στόμα των προφητών, που Αυτό φωτίζει, αναδεικνύει τέλειους τους ιερείς, διδάσκει τη σοφία στους αγράμματους, τους ψαράδες τους αναδεικνύει θεολόγους και τον θεσμό της Εκκλησίας, ο οποίος είναι απλωμένος σε όλο τον κόσμο, τον κρατάει ενωμένο. Είναι εκείνο το Πνεύμα Άγιο που στηρίζει και παρηγορεί τους ανθρώπους, όπως πολύ εύστοχα περιγράφει ο ιερός υμνογράφος τη διδασκαλία της Εκκλησίας για το Άγιο Πνεύμα. Επομένως δια του Αγίου Πνεύματος συντελείται η άνοδός μας στη Βασιλεία του Θεού, η επάνοδος στη θεία υιοθεσία και η δυνατότητα να γίνουμε κοινωνοί της χάριτος του Χριστού, να μετάσχουμε της δόξης του Θεού και να απολαύσουμε από τον Θεό κάθε ευλογίας, όπως σημειώνει ο Μέγας Βασίλειος. Το Άγιο Πνεύμα είναι η πηγή του αγιασμού και κάθε ευλογίας και χάριτος εντός της Εκκλησίας.


~*** Αθλητική Ενημέρωση :

~** ΧΘΕΣ


~** ΣΑΒΒΑΤΟ  6/6/2020  Για την SUPER LEAGUE   στο Ελληνικό ποδόσφαιρο :
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΒΟΛΟΣ  1-0 ,(0-0) .- ^  Το  γκόλ  στο 57΄  ο Τσιλούλης από ασίστ του Εμμανουηλίδη .-
Πανιώνιος (Λεωνίδας Βόκολος): Κότνικ, Ρέντζας, Ντομίνγκες, Σταυρόπουλος, Σαραμαντάς, Οικονομίδης, Κόρμπος, Παπανικολάου, Εμμανουηλίδης, Αραμπούλι, Τσιλούλης.
Βόλος (Στέφανος Ξηροφώτος): Γκαραβέλης, Ντεντάκης, Δημόπουλος, Οικονόμου, Φεράρι, Λύρατζης, Τσοκάνης, Μπαλογιάννης, Τόρες, Μουνίθ, Μάντζης.


ΑΡΙΣ Θεσσ/νίκης -  ΟΦΗ   3-1, (1-1)   .- ^
Τα γκόλ : 21΄ Σακόρ , 42΄Γκάμα , 73΄ Γκάμα , 80΄Κόρχουτ ,
Διαιτητής ο Διαμαντόπουλος, με βοηθούς τους Μπούξμπαουμ και Ψαρρή
ΑΡΗΣ: Κουέστα, Ρόουζ, Κόρχουτ, Δεληζήσης, Σόουζα, Βέλεθ, Σάσα, Φετφατζίδης, Λάρσον, Γκάμα, Ιντέγε
ΟΦΗ: Γουάλεϊ, Κοροβέσης, Γιαννούλης, Κουτρουμπής, Μαρινάκης, Μεγιάδο, Σακόρ, Ναμπί, Σεμέδο, Νέιρα, Μάνος
Στον πάγκο για τον Άρη: Εμαν, Τσιλιγγίρης, Μαρτίνες, Μαντσίνι, Τόνσο, Ντουάρτε, Μπα, Μπακούτσης, Μπαγκαλιάνης
Στον πάγκο για τον ΟΦΗ: Σωτηρίου, Νάστος, Βίκτορ, Βαφέας, Στάικος, Φιγκεϊρέδο, Δεληγιαννίδης, Μπράουν, Νοικοκυράκης

~** ΣΗΜΕΡΑ  για την  Super League  στο ποδόσφαιρο
 **  ΑΕΛ - Αστέρας Τρίπολης

~ Φουλ για τίτλο ο Ολυμπιακός…


Φουλ για τίτλο ο Ολυμπιακός...
 Αποφασισμένοι να κάνουν άλλο ένα βήμα για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος είναι στον Ολυμπιακό, ο οποίος θα παραταχθεί πάνοπλος στην Τούμπα απέναντι στον ΠΑΟΚ…
Τρεις μήνες μετά την διακοπή κάθε αθλητικής δραστηριότητας, ο Ολυμπιακός επιστρέφει στη δική του… κανονικότητα. 
Οι Πειραιώτες αντιμετωπίζουν απόψε τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής των πλέι οφ της Σούπερ Λίγκας (19:30, PAOK TV, ΣΠΟΡ FM 94,6 και sport-fm.gr).Στόχος των «ερυθρόλευκων» είναι να κάνουν το απόλυτο στο μίνι πρωτάθλημα, στο οποίο συμμετέχει για πρώτη φορά ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, και να κατακτήσουν το 45ο πρωτάθλημα της ιστορίας τους. Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Πέδρο Μαρτίνς δεν ετοιμάζει κάποια έκπληξη στον συμπατριώτη του, Αμπέλ Φερέιρα, αφού θα χρησιμοποιήσει τους… γνωστούς παίκτες που έβαζε καθ’ όλη διάρκεια της σεζόν. Συγκεκριμένα, κάτω από τα δοκάρια θα καθίσει ο Σα, ο οποίος μπροστά του – από δεξιά προς αριστερά – θα έχει τους Ομάρ, Σεμέδο, Μπα και Τσιμίκα. Την τριπλέτα στα χαφ θα αποτελέσουν οι Γκιγέρμε, Καμαρά και Μπουχαλάκης. Στα δεξιά της επίθεσης θα είναι ο Μασούρας, αριστερά ο Βαλμπουενά και ως σέντερ φορ ο Ελ Αραμπί.  Την αποστολή συμπληρώνουν οι Αλέν, Τζολάκης, Γκασπάρ, Τοροσίδης, Παπαδόπουλος, Σισέ, Καφού, Ραντζέλοβιτς, Λοβέρα, Φορτούνης και Χασάν. Εκτός έμειναν οι Χριστοδουλόπουλος, Μπρούνο, Μορ και Ξενιτίδης.  Πηγή: sport-fm.gr        
*** ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός  0-1 .- ^ Το γκόλ :  23΄ Ελ Αραμπί 
ΠΑΟΚ (Άμπελ Φερέιρα): Πασχαλάκης, Βιεϊρίνια, Μιχάι, Βαρέλα, Μάτος (73’ Ροντρίγο), Μαουρίτσιο (73’ Εσίτι), Μίσιτς, Ελ Καντούρι (68’ Σφιντέρσκι), Λημνιός, Μπίσεσβαρ (68’ Πέλκας), Άκπομ (73’ Τζόλης)
Στον πάγκο έμειναν: Ζίβκοβιτς, Μιχαϊλίδης, Στοχ, Λάμπρου
Ολυμπιακός (Πέδρο Μαρτίνς): Σα, Τσιμίκας, Μπα (75’ Σισέ) , Σεμέδο, Ομάρ, Καμάρα (84’ Γκασπάρ), Μπουχαλάκης, Γκιγιέρμε, Μασούρας (71’ Ραντζέλοβιτς), Βαλμπουενά (83’ Φορτούνης), Ελ Αραμπί (84’ Χασάν).
Στον πάγκο έμειναν: Αλέν, Λοβέρα, Καφού, Παπαδόπουλος.
Διαιτητής: Αναστάσιος Παπαπέτρου.
Βοηθοί: Ιορδάνης Απτόσογλου, Τρύφων Πετρόπουλος
4ος Διαιτητής: Δημήτριος Μαλούτας

Μπαίνει «γκαζωμένη» στα playoffs η ΑΕΚ…


Μπαίνει «γκαζωμένη» στα playoffs η ΑΕΚ...
*** ΑΕΚ - Παναθηναϊκός     1-1 , 0-0 .- ^ Το γκόλ :  65΄ Μακέντα , 76΄Λιβάγια , 
Διαιτητής της αναμέτρησης έχει οριστεί ο Αθανάσιος Τζήλος του Συνδέσμου Λάρισας ενώ χρέη VAR θα εκτελέσει ο Ευάγγελος Μανούχος από τον Σύνδεσμο Αργολίδας.
Αναλυτικά η αποστολή της Ένωσης:
Μπάρκας, Τσιντώτας, Μπακάκης, Λόπες, Οικονόμου, Λάτσι, Τσιγκρίνσκι, Βράνιες, Χουλτ, Σβάρνας, Σιμάνσκι, Κρίστιτσιτς, Βέρντε, Σιμόες, Αλμπάνης, Κλωναρίδης, Μάνταλος, Σαμπανάτζοβιτς, Λιβάια, Αραούχο, Ολιβέιρα, Μαχαίρας.

Σε αυτήν συμπεριέλαβε τους: Διούδη, Ξενόπουλο, Γιόχανσον, Ινσούα, Κολοβέτσιο, Σένκεφελντ, Χατζηθεοδωρίδη, Νούνες, Κολοβό, Δώνη, Ζαχίντ, Χατζηγιοβάνη, Μπουζούκη, Αγιούμπ, Κουρμπέλη, Νάγκι, Ανουάρ, Σερπέζη, Μακέντα και Καμπετσή. 
Στον πάγκο των αναπληρωματικών για τους γηπεδούχους θα καθίσουν οι Τσιντώτας, Οικονόμου, Τσιγκρίνσκι, Χουλτ, Αλμπάνης, Σαμπανάτζοβιτς, Κλωναρίδης, Αραούχο και Ολιβέιρα.
Ενώ στον πάγκο των φιλοξενούμενων θα βρίσκονται οι Ξενόπουλος, Χατζηθεοδωρίδης, Νούνες, Κολοβός, Ανουάρ, Ναγκί, Μπουζούκης, Σερπέζης και Καμπετσής.

~**

~* ~*ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ  ΙΟΥΝΙΟΥ  29-020 : 
1.- Αρφαρά Μεσσηνίας Η Εφημερίδα μας  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης  Δευτέρα  01  ΙΟΥΝΙΟΥ  2020 : https://dimmetoparfara.blogspot.com/2020/05/01-2020-1-1.html  .-
2.-.- Αρφαρά Μεσσηνίας  Η Εφημερίδα μας Στο αγιάζι της Ενημέρωσης Τρίτη 02 Ιουνίου  2020  :  https://arfara-kalamata-greece.blogspot.com/2020/06/02-2020.html  .-
3.-    Αρφαρά Μεσσηνίας  Η  Εφημερίδα μας  Στο  αγιάζι της Ενημέρωσης  Τετάρτη  03  Ιουνίου  2020 : https://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.com/2020/06/03-2020.html  .-
4.- Αρφαρά Μεσσηνίας  Η Εφημερίδα μας  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης  Πέμπτη  04  Ιουνίου  2020 : https://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2020/06/04-2020.html .
 5.- Αρφαρά Μεσσηνίας Η Εφημερίδα μας  Παρασκευή 05 Ιουνίου 2020  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης  : https://snsarfara.blogspot.com/2020/06/05-2020.html  .- 

6.-Αρφαρά Μεσσηνίας  Η Εφημερίδα μας  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης  Σάββατο  06 Ιουνίου  2020 : https://stamos-dynami.blogspot.com/2020/06/06-2020-4.html  .-
7.-Αρφαρά Μεσσηνίας Η Εφημερίδα μας  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης  Κυριακή 07 Ιουνίου 2020 : https://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.com/2020/06/07-2020.html  .-                                                                                                                              8.- 





 ~*** ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ  ΜΑΪΟΥ  2020  :
1.- Αρφαρά Μεσσηνίας Η Εφημερίδα μας  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης Παρασκευή  01  Μαϊου  2020  ~  ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ  
https://arfara-messinias-stamos.blogspot.com/2020/04/01-2020-1-1-1.html  .-
2.- Αρφαρά Μεσσηνίας Η Εφημερίδα μας  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης  Σάββατο  02  Μαϊου 2020   : https://arfara-messinias-stamos.blogspot.com/2020/05/02-2020.html 
3.-  Αρφαρά Μεσσηνίας  Η Εφημερίδα μας  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης  Κυριακή 03  Μαϊου  2020 : https://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/2020/05/03-2020.html  .-
 4.- Αρφαρά Μεσσηνίας  Η Εφημερίδα μας  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης  Δευτέρα  04 Μαϊου  2020 :  https://dimmetoparfara.blogspot.com/2020/05/04-2020.html  .-
30.- Αρφαρά Μεσσηνίας  Η Εφημερίδα μας  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης  Παρασκευή 29 Μαϊου 2020 : https://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2020/05/29-2020.html .-
31.- Αρφαρά Μεσσηνίας  Η Εφημερίδα μας  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης  Σάββατο  30 Μαϊου  2020 :  https://arfara-messinias-stamos.blogspot.com/2020/05/30-2020-video-1998.html  .-
32.- Αρφαρά Μεσσηνίας Η Εφημερίδα μας  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης  Κυριακή 21 Μαϊου  2020  :  https://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/2020/05/21-2020.html  .-  
~
Αναρτήθηκε από

~