~* ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ : free counters

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Αυτά που γράφονται και αυτά που μας γράφουν Σάββατο 06 Ιουλίου 2013

Αυτά  που  γράφονται και  αυτά που μας γράφουν  Σάββατο 06  Ιουλίου  2013  :
ΠΑΜΙΣΟΣ
ΆΓΙΟΣ  ΓΛΩΡΟΣ  ΑΡΦΑΡΩΝ


*** Και άλλο «Success story»: Νηπιοτροφείο Καλλιθέας -
Έξι μήνες είναι απλήρωτοι οι εργαζόμενοι - Άφησε το παιδί της στο ίδρυμα γιατί δεν μπορεί να το θρέψει
Eδώ και έξι μήνες είναι απλήρωτοι οι εργαζόμενοι του πρότυπου εθνικού νηπιοτροφείου Καλλιθέας το οποίο προσφέρει τεράστιο κοινωνικό έργο εδώ και έναν αιώνα.  
.Σήμερα έχει μετατραπεί σε κέντρο φιλοξενίας και στήριξης παιδιών που είναι θύματα της οικονομικής κρίσης.
Οι γονείς που αναγκάζονται να αφήνουν τα παιδιά τους στο ίδρυμα, εξαιτίας της δυσχερέστατης οικονομικής τους κατάστασης περιγράφουν τις δυσκολίες που βιώνουν καθημερινά.
Η μαρτυρία μιας άνεργης και άγαμης μητέρας στην κάμερα, κυριολεκτικά συγκλονίζει.
Δείτε το βίντεο από το MEGA
thebest  , 
 
*** Αυτό κι αν είναι «Success story»!!:
Ένας στους τέσσερις Έλληνες δεν έχει να φάει
Ένας στους τέσσερις Έλληνες δεν έχει χρήματα για τρόφιμα και 8 στους 10 Έλληνες έχουν μειώσεις τις ποσότητες των τροφίμων που αγοράζουν για να επιβιώσουν,  αποκαλύπτει έρευνα της FOCUS BARI στην οποία επιβεβαιώνεται ότι από το 2009 το μηνιαίο εισόδημα των Ελληνικών νοικοκυριών έχει μειωθεί κατά 30% και πλέον, ενώ για σημαντική μερίδα κοινού (3 στους 10) η μείωση του οικογενειακού μηνιαίου εισοδήματος σε σχέση με το 2009 είναι μεγαλύτερη από 50%.   περισσότερα στην πηγή: agioritikovima   ,  To hamomilaki                            ,
 
*** Bullying: ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στο παιδί σου
Οι ακόλουθες ερωτήσεις έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους γονείς να αποκαλύψουν συμπεριφορές σχετικές με τον εκφοβισμό, τις οποίες μπορεί να υιοθέτησαν τα παιδιά τους ή να τις παρατήρησαν σε άλλους. 
Θέτοντας ερωτήσεις σχετικά με συγκεκριμένες συμπεριφορές που αφορούν τους χώρους στους οποίους μπορεί να υπέστη το παιδί εκφοβισμό, μπορείτε να συλλέξετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά τον εκφοβισμό.
Μπορείτε να προσαρμόσετε αυτές τις ερωτήσεις στη συγκεκριμένη περίσταση. (Οι καλές ερωτήσεις αφορούν συγκεκριμένες συμπεριφορές).
Προσπαθήστε να σκεφτείτε ποιες πληροφορίες θέλετε να συγκεντρώσετε. Μπορεί να είναι ένα σύνολο ερωτήσεων για το πώς εξελίσσεται κάθε τομέας της κοινωνικής ζωής του παιδιού σας.
 Ας πάρουμε ένα παράδειγμα σχετικό με το σχολείο.
Ξεκινήστε με ερωτήσεις που αφορούν το πρώτο κομμάτι της μέρας, όταν τα παιδιά πηγαίνουν στο σχολείο. Αν το παιδί πηγαίνει στο σχολείο με σχολικό λεωφορείο, θα ξεκινήσετε κάνοντας ερωτήσεις για το σχολικό. Αν τηρείται μια διαδρομή με το σχολικό, είναι σημαντικό να ρωτήσετε γι’αυτή, επειδή ο εκφοβισμός συντελείται όταν η επιτήρηση είναι ανεπαρκής, και στο σχολικό η εποπτεία μπορεί να απουσιάζει. Αν το παιδί πηγαίνει στο σχολείο με τα πόδια, προσπαθήστε να μάθετε αν κάποιος τον χαιρετάει ή αν το παιδί ακολουθεί μερικές φορές διαφορετική διαδρομή για να αποφύγει κάποιον.
Σκεφτείτε σε ποια μέρη το παιδί σας μπορεί να έχει λιγότερη εποπτεία και θέστε ερωτήσεις σχετικά με αυτούς τους χώρους: διάλειμμα, γεύμα, σχολικό, διάδρομος, τουαλέτα κλπ.
 Έχοντας υπόψη τα μέρη στα οποία το παιδί βρίσκεται μακριά από την εποπτεία των ανηλίκων, αρχίστε να σκέφτεστε πως να κάνετε ερωτήσεις που αφορούν αυτούς τους συγκεκριμένους χώρους.  
Οι ερωτήσεις που ακολουθούν ίσως είναι οι πλέον ενδεδειγμένες ώστε να πάρετε συγκεκριμένες απαντήσεις και πληροφορίες που θα σας κινητοποιήσουν απέναντι στο πρόβλημα:
  • Με ποιον μιλάς στο σχολείο;
  • Κάθεσαι με τα ίδια παιδιά κάθε μέρα;
  • Αυτό το παιδί έχει καθίσει ποτέ με κάποιον άλλο;
  • Με ποιον κάθισες σήμερα;
  • Έχεις καθίσει ποτέ μόνος σου;
  • Τι θα έκανες αν αυτό το παιδί ήταν άρρωστο; Με ποιον θα καθόσουν αν έπρεπε να βρεις άλλο παιδί;
  • Υπάρχει κάποιο παιδί που το πειράζουν ή που το αποκαλούν με διάφορα ονόματα κατά τη διάρκεια της διαδρομής;
  • Συμβαίνει ποτέ σε ‘σένα;
  • Το κάνεις ποτέ εσύ σε κάποιον;
  • Υπάρχει κάποιος που τον έχουν διώξει από τη θέση του στο σχολικό;
  • Σου έχει συμβεί ποτέ;
  • Τα παιδιά συμπεριφέρονται σαν να υπάρχουν καθορισμένες θέσεις για το καθένα; Το έχει αμφισβητήσει ποτέ κάποιος;
  • Σου έχει θυμώσει ποτέ κανείς επειδή κάθισες στη θέση του; Τι σου έκανε αυτό το άτομο;
  • Με ποιον τρως μεσημεριανό κάθε μέρα;
  • Έχει συμβεί ποτέ να μην...  είναι εκεί η παρέα σου; Αν συμβεί κάτι τέτοιο με ποιόν θα καθίσεις για φαγητό;
  • Παίζεις με κάποιον στο διάλειμμα;
  • Με ποιον έπαιξες στο διάλειμμα σήμερα;
  • Έχεις παρατηρήσει αν υπάρχει κάποιος που τον πειράζουν ή που τον εξαιρούν από το μεσημεριανό ή το διάλειμμα;
  • Υπάρχει κάποιος που τον εξαιρούν από το παιχνίδι στο διάλειμμα ή που δεν παίζουν μαζί του επίτηδες;
  • Σου έχει συμβεί ποτέ αυτό;
  • Σε ποιον θα το έλεγες αν σου συνέβαινε
  • Αν το παιδί αποκαλύψει ότι του συμβαίνουν περιστατικά σαν αυτά…
  • Το γνωρίζουν οι φίλοι σου;
  • Τους έχεις ζητήσει ποτέ να σε βοηθήσουν;
  • Έχεις μιλήσει σε κάποιον στο σχολείο σχετικά με αυτό;
  • Με ποιους ενηλίκους νιώθεις ασφαλής στο σχολείο;
  • Με ποια παιδιά νιώθεις ασφαλής στο σχολείο;
  • Υπάρχει κανείς που το έχει δει και το έχει αναφέρει σε κάποιον ενήλικο;
  • Σου παρέχει το σχολείο τη δυνατότητα να αναφέρεις το περιστατικό χωρίς να αισθάνεσαι ότι τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα;
Οι πρώτες ερωτήσεις –  με ποιον κάθεται στο σχολικό, με ποιον παίζει στο διάλειμμα κλπ.- έχουν σκοπό να ελέγξετε αν το παιδί έχει φίλους στους χώρους όπου ο εκφοβισμός ευδοκιμεί. Το παιδί που έχει φίλους έχει μια προστασία. Αν το παιδί εκφοβίζεται, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν φίλοι γύρω του, αυτοί οι φίλοι ίσως χρειάζονται βοήθεια για να κατανοήσουν πως μπορούν να συνδράμουν.
Ίσως είναι πιο εύκολο για το παιδί σας να απαντήσει σε ερώτηση σχετική με το αν έχει παρακολουθήσει ποτέ κάποιο περιστατικό εκφοβισμού παρά για το αν έχει υπάρξει το ίδιο στόχος.
Από τη στιγμή που θα μιλήσει για το θέμα και θα διαπιστώσει ότι η αντίδρασή σας είναι μάλλον συμπονετική παρά επικριτική, μπορεί να νιώσει λιγότερο αμήχανα και να συζητήσει τις δικές του εμπειρίες.
 Η τρίτη ομάδα ερωτήσεων φανερώνει πόσο εύκολο είναι για το παιδί σας και τους συνομήλικους του να ζητήσουν βοήθεια από τους άλλους. Μπορεί να ανακαλύψετε ότι το παιδί σας το έχει αναφέρει ήδη σε κάποιο δάσκαλο ή ότι δεν ήξερε πως θα έπρεπε να το αναφέρει. Μπορεί να ανακαλύψετε ότι προτιμάει να “φάει λάσπη” παρά να “μαρτυρήσει”. Σκοπός σε αυτό το στάδιο δεν είναι να νουθετήσετε το παιδί σας ή να το πείσετε για το τι πρέπει να κάνει, παρά μόνο να συλλέξετε πληροφορίες.
 Το παιδί μπορεί να απαντάει ελεύθερα σε κάποιες ερωτήσεις αλλά όχι σε κάποιες άλλες. Βεβαιωθείτε ότι παρατηρείτε τις εκφράσεις του προσώπου του, το ύφος και την αλλαγή των συναισθημάτων του όταν θέτετε συγκεκριμένες ερωτήσεις. Η τυχόν αποφυγή κάποιων ερωτήσεων ή ο δισταγμός κατά την απάντηση πρέπει να σας θέσει σε επαγρύπνηση. Μην πιέσετε το παιδί σας να απαντήσει σε κάποια ερώτηση που το δυσκολεύει αλλά κρατήστε σημειώσεις και επαναλάβετε τις ερωτήσεις ή τις απαντήσεις που φάνηκαν να φέρνουν το παιδί σε δύσκολη θέση. Με επιμονή και αποφασιστικότητα, με το ενδιαφέρον, την στοργή και την επαγρύπνηση, μόνο έτσι θα πάρετε τις πληροφορίες που που ζητάτε. Μπορεί να μην το κατορθώσετε με την πρώτη προσπάθεια.
 Το να θέτετε αυτές τις ερωτήσεις σε σταθερή βάση σας επιτρέπει, επίσης να ελέγχετε την αξιοπιστία των απαντήσεων των παιδιών σας. Απαντήσεις που είναι ασαφείς ή διαφορετικές από τις παλαιότερες δίνουν το στίγμα ενός πιθανού ζητήματος που μπορεί να φέρνει τα παιδιά σε δύσκολη θέση. Αν υποπτεύεστε ότι κάτι δεν πάει καλά, διαβεβαιώστε τα παιδιά σας ότι είστε δίπλα τους, στη διάθεσή τους, για να σας μιλήσουν όταν θα είναι έτοιμα. Αυτό τους επιτρέπει να εμπιστευτούν τον εαυτό τους και εσάς, οπότε, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, ίσως ακούσετε αυτό που θα σας βοηθήσει να συνδέσετε τα κομμάτια του παζλ.   Πηγή: boro.gr   , 

*** Τι μπορεί να φάει ένα παιδί στο fast food 
Το φαγητό γενικότερα εκτός σπιτιού είτε είναι σουβλάκι είτε είναι πίτσα είτε είναι τύπου fast food, για να είναι νόστιμο συνήθως περιέχει περισσότερο αλάτι και κορεσμένο λίπος.
Κατά συνέπεια αυτό που συστήνουμε στους γονείς είναι μειώστε τη συχνότητα κατανάλωσης έτοιμου φαγητού – σουβλάκι, πίτσα, fast food -, αλλά μην τα απαγορεύεται εντελώς ή φτιάξτε τα στο σπίτι.
Δώστε στο παιδί μια φορά την εβδομάδα να φάει λίγο πιο ελεύθερα. 

Και επιλογές τύπου σουβλάκι (όπου θα είναι καλαμάκι κοτόπουλο αντί για γύρο, ντομάτα – κρεμμύδι – τζατζίκι αντί για σως και πατάτες) ή κάποια σαλάτα με κοτόπουλο ή επιλογές γενικότερα με κοτόπουλο (π.χ. ένα χάμπουργκερ με κοτόπουλο) ή ένα κλαμπ σάντουιτς χωρίς τις πατάτες, θα μπορούσαν να ενταχθούν σποραδικά στη διατροφή του παιδιού.  Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr   ,  To   hamomilaki                          

***  Υπόθεση Γκέρλιτς: 7000 Έλληνες στρατιώτες παραδίδονται εθελοντικά στους Γερμανούς. Ακούστε την πρώτη(;) ηχογράφηση μπουζουκιού     
Προστέθηκε από
24grammata.com/ Ιστορικά γεγονότα
Η άγνωστη Ιστορία του Α’ Παγκοσμίου πολέμου
Μοναδική, στην παγκόσμια ιστορία, περίπτωση “αιχμαλωσίας” 7000 στρατιωτών από ένα στρατό, που δεν βρισκόταν σε άμεση εμπόλεμη κατάσταση με τους αιχμαλώτους.
7000 Έλληνες στρατιώτες παραδίδονται με τη θέληση τους στους Γερμανούς.
Θα μείνουν για δύο χρόνια στο Γκέρλιτς (Görlitz) της Γερμανίας. Εκεί ηχογραφείται, μάλλον για πρώτη φορά, το μπουζούκι και η φωνή του ανιψιού του Αλ. Παπαδιαμάντη (στο τέλος του άρθρου θα βρείτε το mp3, που μας έστειλε ο Πάνος Σαββόπουλος)γράφει ο Γιώργος Δαμιανός
Ο Α’ Παγκόσμιος πόλεμος έληξε νικηφόρα για τον Ελληνικό στρατό. Στα επινίκια, όμως, δε βρίσκονταν όλοι οι Έλληνες στρατιώτες. Ένα ολόκληρο σώμα στρατού, το τέταρτο,  (7000 άνδρες) βρίσκεται σε εθελοντική αιχμαλωσία στη Γερμανία. Πρόκειται για την άγνωστη στους περισσότερους Έλληνες εθελοντικής παράδοσης του Δ΄ Σώματος του Ελληνικού στρατού στους Γερμανούς, για να μην πέσει στα χέρια των Βουλγάρων. Τα θλιβερά αυτά γεγονότα εξελίχθηκαν το 1916, όταν το αλαλούμ που θα προκαλέσει ο Εθνικός Διχασμός θα επιτρέψει στους Βούλγαρους να καταλάβουν ένα μεγάλο μέρος της Ανατολικής Μακεδονίας και να απομονωθεί το Δ΄ Σώμα του Ελληνικού Στρατού το οποίο κινδύνευε να αιχμαλωτιστεί από τους Βούλγαρους. Αν οι 7000 στρατιώτες και αξιωματικοί έπεφταν στα χέρια των Βουλγάρων η ζωή τους θα κινδύνευε άμεσα ή στην περίπτωση που θα έπρεπε να ανταλλαγούν η ελληνική κυβέρνηση θα έπρεπε να διαπραγματευτεί την κυριαρχία στη Θεσσαλονίκη ή την Θράκη. Οι Έλληνες στρατηγοί, τότε, είχαν μία παράξενη και πρωτοποριακή ιδέα, που αν και ήταν πρωτοφανής, στην παγκόσμια Ιστορία, θα αποβεί συμφέρουσα για την Ελληνική πλευρά: παρακάλεσαν τους Γερμανούς, με τους οποίους δε βρισκόμασταν επίσημα σε πόλεμο, να αιχμαλωτίσουν αυτοί τον ελληνικό στρατό, να τον μεταφέρουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στη Γερμανία, να τους κάνουν ό,τι θέλουν, αρκεί να τους γλυτώσουν από τα χέρια των Βουλγάρων.
“Σας παρακαλούμε να μας αιχμαλωτίσετε”
Κάπως έτσι άκουσαν οι Γερμανοί την πρόταση μας και βέβαια δεν αρνήθηκαν. Αποσκοπούσαν  στην προπαγάνδα για να προβάλουν την υπεροχή του “Γερμανικού ανθρωπισμού” έναντι των Άγγλων και αν τα πράγματα χειροτέρευαν για αυτούς,  οι 7000 ψυχές θα ήταν πάντα μία καλή λεία διαπραγμάτευσης για τους ίδιους ή για τους συμμάχους τους, τους Βούλγαρους.
Φιλοξενία και λαογραφικές μελέτες
Η αλήθεια, πάντως, είναι ότι οι Γερμανοί υποδέχτηκαν πράγματι πολιτισμένα τους “φιλοξενούμενους” (έτσι τους αποκαλούσαν οι ίδιοι οι Γερμανοί) Έλληνες. Ενδεικτικό των προθέσεων των Γερμανών είναι η ελληνική επιγραφή “χαίρετε”, που είχε αναρτηθεί στο σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης. Οι Έλληνες θα γίνουν αντικείμενο σοβαρών λαογραφικών μελετών από τους Γερμανούς επιστήμονες. Είναι η πρώτη φορά που οι λόγιοι Γερμανοί έρχονται σε επαφή με τον ελληνικό λαό και η χαρά τους είναι μεγάλη. Επιτέλους, έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά, για πρώτη φορά,  τους απόγονους των Ελλήνων, που με δέος μελετούν από τα παιδικά τους χρόνια στα σχολεία τους. Φυσικά ούτε λόγος δε γίνεται για ρατσιστική συμπεριφορά, ενώ οι Γερμανοί επιστήμονες ηχογραφούν τις ελληνικές διαλέκτους και την ελληνική παραδοσιακή μουσική. Λέγεται ότι εκεί έγινε η πρώτη, παγκοσμίως, ηχογράφηση μπουζουκιού και κρητικής λύρας (αν και υπάρχουν ενστάσεις για το αν πράγματι ήταν η πρώτη ηχογράφηση του μπουζουκιού). Οι ηχογραφήσεις ανέρχονται σε εκατοντάδες και φυλάσσονται μέχρι και σήμερα στο πανεπιστήμιο Χούμπολντ του Βερολίνου. Και επειδή η αργία είναι η μητέρα κάθε κακίας θα αρχίσει η εμφύλια διαμάχη ανάμεσα στους  Έλληνες (βενιζελικοί-μοναρχικοί) και όταν οι Γερμανοί θα κουραστούν από τις φασαρίες των Ελλήνων και θα εξοργιστούν από τις απιστίες των γυναικών τους, θα τους δείξουν και το άγριο του πρόσωπο τους. Μετά την ήττα των Γερμανών και τη λήξη του πολέμου οι Έλληνες στρατιώτες με άτακτη φυγή και με απίστευτη ταλαιπωρία, που κράτησε δύο και πλέον μήνες θα επιστρέψουν στην πατρίδα. Η πατρίδα τους δεν ενδιαφέρθηκε να τους βοηθήσει στην επιστροφή, γιατί ήταν απασχολημένη με την έναρξη της Μικρασιατικής εκστρατείας.
Σχετικά με την ηχογράφηση
Ο Πάνος Σαββόπουλος σε τηλεφωνική επικοινωνία και “εκ του προχείρου” μου είπε τα παρακάτω σχετικά με την ηχογράφηση και συνεπής, όπως πάντα, δεν παρέλειψε να μου στείλει και συγκεκριμένες ηχογραφήσεις από το αρχείο του, που σας παραθέτω παρακάτω:
ΣΑΒΒΌΠΟΥΛΟς 24ΓΡΑΜΜΑΤΑ“Με αφορμή την πρώτη(;)  ηχογράφηση μπουζουκιού, το 1917 στο Görlitz, από τον Απόστολο Παπαδιαμάντη, ανεψιό, εξ’ αδελφού, του αγαπημένου μας κοσμοκαλόγερου, στέλνω και κάποιες άλλες ηχογραφήσεις του ίδιου τραγουδιού, αλλά με διαφορετικά, κάθε φορά, στιχάκια, την ίδια όμως πάντα μελωδία.
 Το τραγούδι, σμυρναίικο στην καταγωγή, έχει τίτλο “Μπουρνοβαλιό” και σε δίσκους γραμμοφώνου έχει ηχογραφηθεί τουλάχιστον δέκα φορές. Δεν είναι σίγουρο πώς προέκυψε το όνομα. Ο Μπουρνόβας, πάντως, ήταν προάστιο της Σμύρνης με κέντρα διασκέδασης.
Σημ. Το “Μπουρνόβας” είναι όνομα τουρκικό και προέρχεται από τις τουρκικές λέξεις “μπουρούν” και “όβα” και σημαίνει κάτι σαν ανοιχτή πεδιάδα(;)… Πάντως είχε και ελληνικό όνομα, μάλιστα βυζαντινής προέλευσης, “Πρινόβαρις”…”
Ο Πάνος Σαββόπουλος μας έστειλε την αρχική ηχογράφηση του 1917 στο Γκέρλιτς (Gorlitz). Τραγουδά ο ανιψιός του Αλ. Παπαδιαμάντη
κάντε κλικ στα παρακάτω
στα υπόλοιπα η Παπαγκίκα, ο Νταλκάς και ο Κατσαρός επαναλαμβάνουν την ίδια μελωδία αλλά με διαφορετικούς κάθε φορά στίχους
 
 
*** ΑΝΕΞΗΓΗΤΕΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΛΟΧΩΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝ ΤΑΓΜΑΤΩΝ!!!
Ένας από τους πιο διάσημους γρίφους της ιστορίας αποτελεί η εξαφάνιση της Ένατης Λεγεώνας, που χάθηκε στην ομίχλη της Βρετανίας στη ρωμαϊκή εποχή.
 Την ιστορία αυτή των πέντε χιλιάδων (!!!) επίλεκτων στρατιωτών της Ρώμης έφερε ξανά στο προσκήνιο μία ταινία, η οποία βασίζεται στο διάσημο μύθο της ρωμαϊκής Βρετανίας.Ο καθηγητής από το πανεπιστήμιο του Bournemouth, ο Miles Russell, δίνει τη δική του εκδοχή λέγοντας:
 << Οι επίλεκτοι στρατιώτες έπεσαν θύματα μιας βάρβαρης ενέδρας. >> Μάλιστα, συνδέει την εξέλιξη της ενέδρας με τη χάραξη των συνόρων μεταξύ Αγγλίας και Σκωτίας. Αν το καλό σκεφτεί κάποιος φαίνεται πως έχει δίκιο μα δεν βρέθηκαν πουθενά τα πτώματα!! Δεν ήταν λίγα ήταν 5.000 άνδρες, μην ξεχνάμε επίλεκτοι!! Από αυτούς δεν βρέθηκε ούτε λόγχη, ασπίδα, ή κάτι που να πρόδιδε ότι εκεί έγινε κάποια μάχη…. σαν να άνοιξε η γη και να τους κατάπιε!!! 
 
Η Ένατη Λεγεώνα ξεκίνησε το ταξίδι της προς το βορρά για να καταπνίξει μια εξέγερση. Ήταν άρτια εκπαιδευμένοι και εξοπλισμένοι στρατιώτες εναντίον μιας ομάδας άτακτων Βρετανών πολεμιστών.Η άποψη ότι αυτοί οι κατατρεγμένοι πολεμιστές κατάφεραν να εξαφανίσουν τη λεγεώνα, στήνοντας μια επιτυχημένη ενέδρα, περνάει θετικά στο συλλογικό ασυνείδητο τόσο των Άγγλων όσο και των Σκωτσέζων, καθώς πρόκειται για μια αντίστοιχη περίπτωση μάχης «Δαβίδ εναντίον Γολιάθ».
 
Για τους Σκωτσέζους μάλιστα μια ενδεχόμενη σφαγή της Ένατης Λεγεώνας αποτελεί μια ακόμα σελίδα θριάμβου στην ιστορία τους για την απόκτηση εθνικής ταυτότητας, ακόμα και ως συνέχεια της παράδοσης του Braveheart, δηλαδή μιας ιστορίας αντίστασης και μάχης για την ελευθερία κατά ενός πανίσχυρου εχθρού.
 Σύμφωνα με τον καθηγητή, το τελευταίο ίχνος των λεγεωνάριων εντοπίζεται στο York, όπου σε μια ρωμαϊκή επιγραφή αναγράφεται ότι η Ένατη Λεγεώνα επισκεύασε ένα πέτρινο φρούριο, το 108 μ.Χ.
Εκείνη την εποχή, κατά την οποία αυτοκράτορας της Ρώμης ήταν ο Αδριανός, βίαιες εξεγέρσεις ξεσπούσαν στο έδαφος της Βρετανίας και κατά τα φαινόμενα η Ένατη Λεγεώνα έφερε την ευθύνη για την κατάπνιξή τους.
 Μετά την εξαφάνισή της σε κάποια θανατηφόρα ενέδρα (;), ο Αδριανός θορυβήθηκε από το χαμό του επίλεκτου σώματος. Αφού επισκέφθηκε τη Βρετανία, κατάλαβε ότι μόνο ένα τείχος μπορεί να εξασφαλίσει τη σταθερότητα στη νήσο.
 Το τείχος του Αδριανού κτίστηκε για να κρατά μακριά τους εισβολείς από τις ρωμαϊκές κτήσεις, καθώς η εξαφάνιση της λεγεώνας σήμαινε ότι κανένα άλλο στρατιωτικό σώμα δεν θα τα κατάφερνε στις ομιχλώδεις βόρειες περιοχές.
 Μια άλλη ανεξήγητη εξαφάνιση έρχεται από την Ρωσία στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Αν και επίσημα η Ρωσία δεν δέχτηκε ότι 1500 στρατιώτες του κόκκινου στρατού εξαφανίστηκαν μυστηριωδώς λες και άνοιξε η γη και τους κατάπιε, δήλωσαν ότι ήταν λιποτάκτες οι οποίοι δεν γύρισαν ποτέ πίσω στις πόλεις τους ούτε ένας. Για το τότε Ρωσικό υπουργείο αμύνης οι λιποτάκτες εκτελούνταν αμέσως μα ούτε και αυτό θα είχε γίνει γιατί θα έστελναν τα ατιμωτικά χαρτιά στις οικογένειες τους ότι « είχατε γιο προδότη ». 
 
Λίγο πριν το τέλος του πολέμου και πριν οι Ρώσοι μπουν στην Γερμανία κοντά στα σύνορα είχε γίνει σφοδρή μάχη όλα έδειχναν ότι οι Γερμανοί θα έκαναν σθεναρή αντίσταση όπως και έγινε. Τότε διέταξε ο κόκκινος στρατός το 7ο τάγμα πεζικού να στηρίξει την προσπάθεια της όλης μάχης που μαινόταν στην περιοχή. Μετα από κάνα δυο ώρες το τάγμα 1500 ανδρών είχε φτάσει και οι αξιωματικοί έπαιρναν τις διαταγές πως να σπάσουν την γραμμή των Γερμανών.
 Ύστερα από λίγο ξεκίνησε το τάγμα για να κάνει την δουλεία του από το πουθενά και αυτόπτες μάρτυρες από την πλευρά των Γερμανών ένα είδος πυκνής ομίχλης φάνηκε που κάλυψε τα πάντα. Είχε χρώμα απαλό γκρι με λίγο κιτρινωπό στην αρχή, το τάγμα κοντοστάθηκε φοβούμενο δηλητηριώδη αέρια, μα αν έκαναν πίσω οι δικοί τους θα τους εκτελούσαν. Έτσι βλέποντας ότι δεν είναι δηλητηριώδεις η ομίχλη άρχισαν να περιπατάνε μέσα της μέχρι που χάθηκαν από τα μάτια της στρατιάς!! Σε λίγα δευτερόλεπτα η ομίχλη διαλύθηκε με αποτέλεσμα να φαίνονται και πάλι οι Γερμανικές γραμμές αντίστασης όπου ήταν στις θέσεις τους ακέραιες και το τάγμα των Ρώσων χαμένο από προσώπου γης!!



  Οι αυτόπτες μάρτυρες όπου με τρόμο φοβούνται να μιλήσουν για αυτό το ζήτημα λόγο της Ρωσικής κυβέρνησης της τότε εποχής ή ίσως ακόμα και της σημερινής λένε ότι δεν έπεσε ούτε ένας πυροβολισμός που να δείξει ότι έγινε κάποια μάχη!! Από την άλλη όπως λένε αν οι Γερμανοί έβλεπαν τόσα άτομα να περνούν τις γραμμές τους δεν θα πυροβολούσαν; Δεν έφτασαν ποτέ εκεί λένε οι λιγοστοί αυτόπτες μάρτυρες, τους πήρε αυτή η καταραμένη ομίχλη στη κόλαση μαζί τους….
Η υπόθεση αυτή λέγεται ότι είναι φανταστική, αυτό βέβαια από την πλευρά του υπουργείου αμύνης της Ρωσίας για αυτό και οι ερευνητές δεν την έχουν πάρει στα σοβαρά….. μα οι αυτόπτες μάρτυρες εκείνης της εποχής λένε αλλά πράγματα… Με αυτήν την υπόθεση θα επανέρθουμε για να την κάνουμε γνωστή στο κόσμο με περισσότερα στοιχεία τα οποία είναι υπό έρευνα από μέλη της ομάδας μας.
 Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν εξαφανιστεί από προσώπου γης σαν να άνοιξε η γη και να τους κατάπιε ακόμη και μπροστά στα μάτια αυτόπτων μαρτύρων όπως η υπόθεση του πρώην στρατιώτη ΤΕΤ FORD που την πρώτη Δεκεμβρίου του 1949 εξαφανίστηκε μέσα σε ένα λεωφορείο γεμάτο από ανθρώπους πηγαίνοντας στο Sp. ALBANS, VERMOND στα καλά καθούμενα και μπροστά στα μάτια όλων των επιβατών άρχισε να εξαφανίζεται σιγά σιγά μέχρι που εξαφανίστηκε τελείως όπως λένε οι αυτόπτες μάρτυρες. Αυτό που επίσης δήλωσες οι αυτόπτες μάρτυρες ήταν ότι στην αρχή νόμιζαν ότι ήταν ένα είδος τρικ γιατί δεν έδειχνε να υποφέρει ή να έχει αντιληφτεί ότι κάτι έχει πάει στραβά.
Τρεις στρατιώτες φαίνονται ως μάρτυρες για μια περίεργη εξαφάνιση ενός ολόκληρου τάγματος το 1915. Η ιστορία αυτή έγινε γνωστή 50 χρόνια μετά την περίφημη εκστρατεία της Καλλίπολης του πρώτου παγκοσμίου πολέμου. Οι τρεις στρατιώτες ήταν μέλη του στρατού της Νέας Ζηλανδίας, δήλωσαν ότι παρακολουθούσαν από ένα σαφές πλεονεκτικό σημείο το τάγμα του βασιλικού συντάγματος του ΝΟΡΦΟΛΚ το οποίο και έκανε την επίθεση σε μια βουνοπλαγιά στον κόλπο SUVLA στην Τουρκία.
  
Ο λόφος ήταν τυλιγμένος με ένα χαμηλό σύννεφο το οποίο είχε έντονο χρώμα λευκό. Οι Άγγλοι στρατιώτες προχώρησαν χωρίς δισταγμό μέσα από το σύννεφο για να κατακτήσουν τον λόφο, όταν μπήκε και ο τελευταίος στρατιώτης το σύννεφο άρχισε να παίρνει ύψος και να ενώνεται μετα άλλα σύννεφα στον ουρανό. Ο λόφος ήταν πλέον καθαρός και στην βουνοπλαγιά δεν υπήρχε ούτε ένας Άγγλος στρατιώτης, μα όπως δήλωσαν και οι τρεις αυτόπτες μάρτυρες δεν έπεσε ούτε μια ντουφεκιά, μετα την λήξη του πολέμου οι Βρετανική κυβέρνηση υπολογίζοντας ότι το τάγμα είχε συλληφθεί και κρατούνται ζήτησε από την Τουρκία να τους επιστρέψει. Ωστόσο οι Τούρκοι επέμεναν ότι δεν είχε συλληφθεί αλλά ούτε είχαν εμπλακεί πότε σε μάχη με το συγκεκριμένο τάγμα.
 Μια άλλη περίεργη εξαφάνιση έρχεται από μια αναφορά του ταγματάρχη JO LABELLE από τον Βόρειο Καναδά. Το Νοέμβριο του 1930 μαζί με το λόχο που άνηκε στο ιππικό έφτασε στις όχθες της λίμνης ANJIKUNI στον βόρειο Καναδά. Στην περιοχή αυτή υπήρχε ένα χωριό Εσκιμώων που είχε μια ακμάζουσα κοινότητα αλιείας περίπου 2000 κατοίκων. Όταν έφτασε όμως στο χωριό όλα ήταν ερημωμένα, όλα τα παραπήγματα και οι αποθήκες ήταν κενές. Ο LABELLE ενημέρωσε της αρχές και με μια επιτόπου έρευνα έκανε κάποιες παράξενες ανακαλύψεις:
 
 
Αν είχαν εγκαταλείψει το χωριό οι χωρικοί θα έπρεπε να υπήρχαν παντού ίχνη στο χιόνι. Τα σκυλιά που έσερναν τα έλκηθρα των Εσκιμώων τα οποία ήταν πολλά βρέθηκαν θαμμένα κάτω από το χιόνι γύρω στους 70 με 80 πόντους το καθένα << δεν έδειχναν να είχαν πεθάνει από την πείνα>>. Σε όλες τις καλύβες τα τρόφιμα των Εσκιμώων ήταν στην θέση τους χωρίς να τα έχουν αγγίξει καθόλου. Το μόνο που βρήκε ήταν ένα δοχείο το οποίο σιγόκαιγε μια φωτιά και μέσα περιείχε ένα μαυρισμένο στιφάδο. Αυτό που έφερε μεγάλη ταραχή στον ίδιο και σε όλη την ιπιλαρχία ήταν ότι οι τάφοι των προγόνων των Εσκιμώων είχαν αδειάσει τελείως. Το πιο παράξενο από όλα από τους ανοιχτούς τάφους ήταν ότι δεν υπήρχε το χώμα από τον κάθε τάφο που άνοιξαν για να αδειάσουν τους τάφους. Ο LABELLE δήλωσε ότι κάτι το υπερφυσικό και το τραγικό είχε συμβεί στο χωριό, παρ’ όλες τις προσπάθειες να βρεθούν οι χωρικοί από την Καναδική κυβέρνηση δεν βρέθηκαν ποτέ.
 Άλλη μια περίεργη εξαφάνιση έρχεται από την μακρινή Κίνα την οποία και μετέδωσε ο ραδιοφωνικός σταθμός PRAVDA ο οποίος είχε ζωντανά και εξιστόρησε την ιστορία των δόκτωρ ΛΙ ΤΣΟΝΓΚ από την πόλη ΞΙΑΝΛΙΝ της Κίνας. Ο οποίος μίλησε για μια περίεργη εξαφάνιση 3000 κινέζων στρατιωτών κοντά στην περιοχή ΝΑΝΚΙΝΓΚΤΟ τον Δεκέμβριο του 1937 και ενώ πολεμούσαν τους εισβολείς Ιάπωνες. Δήλωσε ότι η μάχη μαινόταν όλη την νύχτα, αλλά το πρωί η επικοινωνία με την μεραρχία τους χάθηκε. Αυτόπτες μάρτυρες της περιοχής από τα γύρω χωριά δήλωσαν ότι το πρωί που έμενε η μάχη έπεσε από το πουθενά μια περίεργη ομίχλη πάνω στην Κινεζική στρατιά, μετα που διάλυσε η ομίχλη η οποία δεν κράτησε πάνω από δέκα λεπτά δεν υπήρχε ούτε ένας Κινέζος στρατιώτης στην περιοχή. Παρ’ ότι η Κινέζικη στρατιά έστειλε και άλλους στρατιώτες για να συνεχιστεί η μάχη δεν βρήκαν ούτε έναν νεκρό Κινέζο στρατιώτη από την νυχτερινή σκληρή μάχη που μαινόταν μέχρι το πρωί. Ο ΛΙ ΤΣΟΝΓΚ δήλωσε ότι μέχρι και σήμερα δεν έχει βρεθεί ούτε ομαδικός τάφος στην περιοχή αλλά και ούτε υπήρχε περίπτωση να έπαιρναν οι Ιάπωνες τόσους αιχμαλώτους ποτέ μαζί οπότε μένει ένα άλυτο μυστήριο για την Κινεζική κυβέρνηση.
  
Με το θέμα των εξαφανίσεων μεμονωμένων ανθρώπων αλλά και ομαδικών θα ασχοληθούμε αργότερα. Υπάρχουν και άλλες ιστορίες με λόχους και στρατεύματα που έχουν χαθεί τελείως ξαφνικά χωρίς να αφήσουν ίχνη μα εμείς διαλέξαμε τις πιο επικυρωμένες για να τις εμφανίσουμε σε εσάς όπως ακριβώς έγιναν. Κάποιοι ερευνητές μιλάνε για μαζική απαγωγή στρατιωτών από εξωγήινους, άλλοι ερευνητές μιλάνε για ενεργειακές μεταφερόμενες πύλες του πλανήτη ( ΡΗΓΜΑΤΑ όπως έχει αναφέρει και ο SAMAN LYCAN ), άλλοι ερευνητές δηλώνουν ότι ίσως μεταφέρθηκαν σε μια άλλη διάσταση μέσω << Των πληγών της γης                                              
  INVISIBLELYCANS TEAM!!!   , http://periergaa.blogspot.com  , thecuriosityofcat 


***  ΑΠΟ  ΤΙΣ  ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ  ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ  2013 :

~  http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/06/blog-post.html  , Διαδρομές μέσα από Βίντεο - ερασιτεχνικά- στην όμορφη Ελλάδα  μας : Πέμπτη 27 Ιουνίου  2013 .-
~ http://snsstamoskal.blogspot.gr/2013/06/28-2013.html  , Το  αγιάζι  της ενημέρωσης  Παρασκευή  28  Ιουνίου  2013.-
~  http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/06/blog-post.html  , Μένουμε  Ζούμε Μαθαίνουμε γιά  την Ελλάδα μας  , Παρασκευή 28/6/2013
~ http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2013/06/29-2013.html , Άρωμα Ελλάδας Σάββατο 29 Ιουνίου 2013 .-
~ http://snsarfara.blogspot.gr/2013/06/30-2013.html , ΕΛΛΑΔΑ  το αγιάζι της ενημέρωσης  Κυριακή  30  Ιουνίου  2013 .-

ΑΡΦΑΡΑ  απ[όγευμα  από Άγιο Κωνσταντίνο  2013
~  ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ  ΙΟΥΛΙΟΥ  2013 :
~ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ  ΙΟΥΛΙΟΥ  2013 :
~
Στις  πηγές του Παμίσου
~  http://dimmetoparfara.blogspot.gr/2013/07/01-2013.html  , Το αγιάζι της ενημέρωσης Δευτέρα 01 Ιουλίου 2013.-
~ http://arfara-messinias-stamos.blogspot.gr/2013/07/02-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη 02 Ιουλίου 2013 .-
~ http://arfara-kalamata-greece.blogspot.gr/2013/07/03-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Τετάρτη 03 Ιουλίου 2013 .-
 ~ http://arfaramessiniasgreece.blogspot.gr/2013/07/03-2013.html   , Άρωμα από Ελλάδα Τετάρτη 03 Ιουλίου 2013 .-
 ~ http://arfara-messinia-stamos.blogspot.gr/2013/07/04-2013.html , Το  αγιάζι  της ενημέρωσης  Πέμπτη  04 Ιουλίου  2013 .-
~ http://stamos-dynami.blogspot.gr/2013/07/05-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Παρασκευή  05  Ιουλίου  2013 .-
~ http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.gr/2013/07/05-2013.html , Ενημέρωση από όσα γράφονται Παρασκευή 05 Ιουλίου 2013 .-
~ http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.gr/2013/07/05-2013.html , ΥΓΕΙΑ  ΓΙΑ  ΟΛΟΥΣ -  Ιατρικά  Θέματα  ,  Παρασκευή  05  Ιουλίου  2013.-
~ http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/07/06-2013.html  , Το αγιάζι της ενημέρωσης Σάββατο 06 Ιουλίου 2013 .-
~

***
** ΜΕΝΟΥΝΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ 2012 - 20133 : ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ  
*  Πηγές Παμίσου στον Άγιο Φλώρο Καλαμάτας
~* http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/blog-post_21.html, Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ .- (1)  .-
** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/blog-post_22.html, Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ .- (2) ~** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/3.html, Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ (3) .-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/4.html, Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (4) .-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/5.html, Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (5) .-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/6.html, ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (6) : Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012 ,.-
  ~** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/7.html, Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ . ~** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/12/8_18.htmlΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (8) .- ,
~** http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/01/19-20-01-2013.html, ΜΕΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ , ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Σ/Κ 19 και 20 -01 -2013 στο Χιονοδρομικό Χελμού Καλαβρύτων.- (9).-
*** ***
http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2013/02/9-10-2013.html , ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ -video , Σ/Κ 09καί 10Φεβρουαρίου 2013 .-(10).-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html , ΜΕΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ !!!! διαδρομές - εκδρομές ...... περιηγήσεις.....
Επίσκεψη στα Φιλιατρά γιορτή αγιορτή Αγίου Χαραλάμπου ,Μιά ημερήσια διαδρομή ,Σάββατο 09 Φεβρουαρίου 2013 .- (11) .-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/03/27-2013.html , ΜΕΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ :
Τετάρτη 27Μαρτίου 2013 .- (12α)

~** http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/02/19-2013.htmln , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ .-
~*
http://arfara-kalamata-greece.blogspot.gr/2013/03/28-2013.html , Η Ελλάδα μέσα από φωτογραφίες28 Μαρτίου 2013 .-
~ http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/04/20-21-2013_22.html ,Σαββατοκύριακο 20 καί21 Απριλίου Διαδρομές - διήμερη εκδρομή στην Βοιωτία και Β. Εύβοια 2013, ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ καί ΜΑΘΑΙΝOΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ.-
 ~ http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/04/23-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη 23 Απριλίου 2013.- 
 ~ http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html ,
Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Παρασκευή 17-05-2013 : Μένουμε
Βλέπουμε Ζούμε Μαθαίνουμε ΕΛΛΑΔΑ.-
~
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html , Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Μένουμε Βλέπουμε Ζούμε Μαθαίνουμε Ελλαδα.-  Παρασκευή 17-05-2013.-
~  http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html , Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Μένουμε Βλέπουμε Ζούμε Μαθαίνουμε Ελλαδα
Παρασκευή 17-05-2013.-
  
 ~ http://arfaramessiniasgreece.blogspot.gr/2013/05/17-2013.html ,Η ΕΛΛΑΔΑ μέσα από Φωτογραφίες Παρασκευή 17 Μαΐου 2013.-
~ http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html , Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ από φωτογραφίες Παρασκευή 17-05-2013 : Μένουμε , Βλέπουμε , Ζούμε , Μαθαίνουμε ΕΛΛΑΔΑ .-  
 ~ http://arfara-messinias-stamos.blogspot.gr/2013/05/22-05-2013.html , ΑΡΦΑΡΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ , Ιστορικές διαδρομές Αναδημοσίευση Τετάρτη 22-05-2013.-  
 ~ http://arfaramessiniasgreece.blogspot.gr/2013/06/17-2013.html , Κυριακή στην Αίγινα , Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013.- 
  http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/06/blog-post.html  , Διαδρομές μέσα από Βίντεο - ερασιτεχνικά- στην όμορφη Ελλάδα  μας : Πέμπτη 27 Ιουνίου  2013 .-   ~ http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2013/06/29-2013.html  , Άρωμα Ελλάδας Σάββατο 29 Ιουνίου 2013.-
~  http://stamos-dynami.blogspot.gr/2013/07/05-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Παρασκευή  05  Ιουλίου  2013.- 
 ~ http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/07/06-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Σάββατο 06 Ιουλίου 2013.-

~ http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.gr/2013/07/06-2013.html , Αυτά  που  γράφονται και  αυτά που μας γράφουν  Σάββατο 06  Ιουλίου  2013 .-
 
*** ~**  BINTEOΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ...ΒΙΝΤΕΟΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ :
~  http://www.youtube.com/stamos01 , =           2562   video.-
~  http://www.youtube.com/stamatios01 , =       1031   video.-
~  http://www.youtube.com/vlasiskal , =           1031  video.-
                                                         Σύνολο  :  4624    βίντεο ανηρτημένα .-

  Ζαχαρίας Κολλίγρης 

Για πρώτη φορά στα 150 χρόνια λειτουργίας της της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων στην Ελλάδα, μια γυναίκα αναλαμβάνει την αρχηγεία – κι αυτή είναι Κύπρια!
Σύμφωνα με το elita.com.cy η 21χρονη Έλενα μεγάλωσε στον Άγιο Αμβρόσιο Ομόδους, σε μια οικογένεια με πέντε αδέρφια, με «αρχηγό» τη μητέρα της: «Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη μητέρα μου, για τον τρόπο που μας μεγάλωσε, για τις αρχές και τις αξίες που μας έδωσε, σε όλη την οικογένειά μου και σε όλους όσους με στήριξαν. Ευγνωμονώ τον Θεό. Είναι πραγματικά Μεγάλος…», δήλωσε.Στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, κατά κανόνα, εισάγονται κάθε χρόνο ελάχιστα άτομα, αριστεύσαντες. Κάτι που δεν στάθηκε εμπόδιο για την Έλενα, καθώς πάντα αρίστευε στη ζωή της, σε ό,τι κι αν έκανε. Σημαιοφόρος στο σχολείο, άριστη και στα έξι χρόνια του γυμνασίου, πρόεδρος της τάξης και του σχολείου, πρόεδρος της Παιδοβουλής Λεμεσού και με ενεργή συμμετοχή στις δραστηριότητες της κοινότητάς της.Το Πολεμικό Ναυτικό ήταν όνειρο ζωής και πρώτη επιλογή για εκείνην. Αυτό που δεν περίμενε ποτέ, όμως, ήταν την κατάκτηση της πρωτιάς που την έκανε Σημαιοφόρο και Αρχηγό μιας Σχολής παραδοσιακά ανδροκρατούμενης. «Με εμπνέει η ένδοξη σημαία μας», είπε. «Αισθάνομαι περήφανη που είμαι στο ναυτικό, περήφανη για την Κύπρο, αλλά και που είμαι γυναίκα και που τιμώ το γυναικείο φύλο».